Scalptattoo en genial løsning!

Det ble en flott start på «ferien» min.

Jobb er ikke bare jobb, men også en livsstil. Er det oppdrag som krever det lille extra sier jeg ofte ja. Denne gang ble det et spesialoppdrag i Mosjøen, hvor min datter Anniken og jeg utførte scalptattoo på en ung gutt på 18 år.

Hele scalpen tok nesten 9 timer. Vanligvis utfører vi en «hel» scalptattoo i to omganger. Siden Anniken og jeg har samme trykk på nålen, kunne trygt dele på å utføre jobben sammen.

I tillegg kom avisa Helgelendingen og lagde en flott reportasje på klinikken mens vi jobbet. Går dere inn på www.helg.no finner dere den.

Vi kommer til å ta noen oppdrag sammen i Oslo og muligens Mosjøen. Det spørs pågang. Resultatene er naturlig og flotte, så vi gleder oss med de fornøyde kundene våre.

Vi utfører også scalptattoo på jenter/damer, som på gutter/menn ved:

*totalt håravfall

*alopecia

*flekkvis håravfall

*tynt hår

*høye viker

*ved arr etter hårtransplantasjon

* ved arr etter ulykke

Det er viktig å dele en flott og etterlengtet behandling, så «feel free».

Mail oss for time og info på:

[email protected]

Avtalte lørdager etter ferie vil bli satt av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg