Lepperesultater etter kurs i pmu!

Denne uken har vi jobbet med lepper på videregående kurs i pmu. Lepper er en stor jobb og jeg har max 3-4 elever på hvert kurs om jeg underviser alene.

Elevene får grundig innføring i farger, form og utførelse.

Når det gjelder fargevalg, er modellene selvsagt med på å bestemme.

Jeg er utrolig stolt over elevene, faget og ikke minst modellene våre som stiller opp på mine kurser.

Tillit er viktig og vi prøver så godt vi kan med å følge opp i etterkant. Våre påbegynte modeller blir prioriterte ved kurs, for å få fullført behandlingene.

Som dere kanskje vet, er ikke lepper ferdige ved første behandling, men krever ett til to refill. Modellene kan vente til følgende kurser, eller benytte seg av ledige timer på klinikken til en litt redusert pris.

Ønsker du kurs i pmu? Vi planlegger nå separate kurser for deg som kun ønsker lære lepper, liner eller bare bryn.

PS! Alle bildene er tatt like etter behandling 💋

Mail: [email protected] for priser og info. Vi kommer til å leie inn lærere fra utlandet ved spesielle kurser. Vi gleder oss over fantastiske samarbeidspartnere på høyt nivå.

Følg oss på:

Instagram: solpmu

Snapchat: solsnap

Fb: SOL PMU

1 kommentar
    1. Hei 😃 jeg ønsker gjerne å sitte modell for dere … vært et ønske leeeenge , spesielt for lepper , å så har jeg en mislykket liner som aldri har blitt rettet opp … 🙏🏻 👄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg