Fjerne tattoo? Søker modeller.

Har nettopp kommet hjem fra England etter fantastiske kursdager. Jeg har bla. tatt kurs i fjerning av pigmenter etter microblading/tattoo og pmu.

På bildet fjerner jeg en liten tattoo på innsiden av håndledd.

Jeg søker etter tre modeller som får -50/% på små områder i første omgang. Mange områder kan behandles. Pigmenter bleket, dempes eller forsvinner helt.

Søker en på lepper som som får fjerning gratis, samt en på eyeliner (skjev, lang hale etc.) Fjerning av områder på bryn som må justeres, tykke strå, to haler.

Alle henvendelser vurderes.

Ønsker dere forøvrig en flott uke.

Gjerne lik og del.

Sol ☀

9 kommentarer
    1. Hei Sol. Jeg har en liten svart tatovering i nakken, den er ca 4 cm * 2 cm. Den ønsker jeg å fjerne helt, og jeg vil gjerne sitte modell hos deg.
      Ha en fin dag,
      Line

    2. Hei Sol.. Var innom deg i januar, da fortalte du at du skulle på kurs å lære åfjerne deler av tatoveringer. Fikk beskjed å følge med å sende meld til deg når du var tilbake. Jeg har et øyebryn som ligger litt ovenfor mitt eget så skulle fjernet litt av det🙂 Bor i Skien så har litt reisevei. Mvh Leah

    3. Ønsker svært gjerne fjerning av gammel og mislykket pmu øyenbryn så jeg slipper å tegne de mørke for å skjule det 🙏

    4. Hei
      Trenger dere modell
      Fjerning av tatovering
      Jeg kan være modell
      Og ønsker å fjerne min
      tatovering øyebryn
      Om dere ønsker
      Bare si fra
      Håper at dere velger meg
      Mvh Hella

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg