Et lite perspektiv på livet ❤

Skjønnhetsbransjen kan for mange virke overfladisk, slik er den ikke for meg.

Vi har alvorlig syke kunder som ønsker permanent makeup i en vanskelig fase i livet. Kan være etter sykdom feks. (cellegift) eller ulykke, hvor man trenger et annet fokus på seg selv. Ingenting gleder meg mere enn å kunne være til hjelp.

De fleste kunder som kommer til oss, ønsker å fikse litt på fasaden i en ellers travel hverdag. Spare litt på tiden i daglige rutiner, for å ha rom for andre viktige ting.

Det er hyggelig å gjøre ting for seg selv som gleder en, uansett hvor "uviktig" andre skulle synes det er. Det er viktig å kunne føle seg vel, det får vi daglig tilbakemeldinger på.

Har alltid på meg armbåndet fra min venn Børre Olsen (selv på jobb), som en daglig reminder på hvor skjørt livet er. Lev det livet som gir deg glede og påfyll, uten å hele tiden tenke på hva andre skulle mene om dine valg.

Setter pris på alle mine kunder, uansett ståsted og er takknemlig over å lære noe hver eneste dag.

Til slutt vil jeg bare si at pmu er et sterkt voksende yrke. Vi holder jevnlige kurser for nybegynnere eller videregående elever som ønsker fordype seg i teknikker. I tillegg holder jeg kurs for sykepleiere som ønsker utføre kosmetiske behandlinger innen areola/brystpignenteringer eller arrkorreksjoner.

Neste år blir mitt mitt fokus på undervisning større enn noensinne, da vi har en sterkt økende pågang av våre kurser.

Ønsker du priser og info. på hva vi tilbyr, kan du maile vår mann Andreas på kontoret.

Mail: [email protected] mob: 93436912

Gjerne lik og del innlegget ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg