Årets første sommerfest og litt familie ❤

Årets første sommerfest ble holdt i regi av min gode venn Alexx Alexxander. Gjett om den var hyggelig. Gode venner samles og da kan det ikke bli bedre. Her med Jasmin Haraldsen, Anita Hegerland og sjefen sjøl, den dyktige magikeren Alexx Alexxander som hadde tryllet frem en utrolig hyggelig kveld.

Anita og Jasmin er supre jenter, og vi har det alltid hyggelig sammen.

Med Jon Lundemoen og Pontus Boqvist kan det ikke bli bedre. Mange andre var også til stede og gjorde kvelden superhyggelig.

I dag hadde jeg fineste Lilja mi og sønnen min Alexander på boller, og vi har kost oss sammen hele dagen. Hun har lært bestemor yogaøvelser og vært streng sjef. Bettina & co kom også på bollefest. Helgen kunne ikke blitt bedre.

Et skjeldent bilde fra kjøkkenet 🙂

Matblogg kommer jeg ikke til å starte, så ta det med ro 🙂

Gleder meg til kommende uke med Jon Lundemoen, Bettina og Tuva på klinikken. Oppdaterer blogge som jeg har skjønt flere av dere savner.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg