Er du en som ikke bader pga. brynene?

Dette er ikke nytt for meg, men jeg ble veldig overrasket første gangen jeg hørte det. En del jenter bader ikke om sommeren, fordi de er redde for at brynene skal forsvinne om de får vann på dem.

Mye fokus på bryn og jeg skjønner jenter OG gutter er opptatt av at de sitter på plass. MEN la ikke gleden av å dukke under vann gå ut over livskvaliteten. Jeg tror faktisk ikke noen andre enn deg, tenker over at de ikke sitter på plass, om de skulle forsvinne. Gled deg over sol, sommer, vann og svette.

Når det er sagt, er pmu en flott løsning.

Ønsker dere en fantastisk sommer 🔆🔆🔆

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg