Vi gir vekk vippeextension 🔆

Da er vår vippespesialist @vanessasolpmu (Instagram) på plass igjen og ønsker du vakre fyldige vipper før ferien, må du være raskt ute med å sikre deg time.

Mail: [email protected] direkte 😍 Vanessa er helt RÅ på vippeextension og en av de beste på området med kun fornøyde kunder!

Ønsker du helt naturlig stil? Hun gir deg det du ønsker.

Vi gir vekk en behandling til EN heldig, som vi kontakter 31 mai. Du trenger kun å legge igjen en kommentar om hvorfor nettopp du ønsker behandlingen ❤

Gjerne tipse andre om du vil 🔆

Vanessa utfører også vippeløft, en behandling hvor du får farget vipper samt permanent vippebøy. Rålekkert.

18 kommentarer
    1. Hadde vært sååå deilig med vipper til sommeren for å slippe sminke!! Som voksen student med 3 kids er ikke akkurat lommeboka så tykk så hadde vært helt fantastisk å vinne 😉

    2. Å, jeg vil veldig gjerne vinne! Jeg har vært så uheldig med min siste runde med extensions og har bare stubber av mine egne vipper igjen… 🙁 Føler meg naken! Dessuten avsluttes konkurransen på min yngste sønns bursdag – så den dagen har jeg vært tobarnsmor i 9 år! Hurra! Krysser fingrene! 🙂

    3. Hei.
      Jeg vil veldig gjerne være den som får et sett med vipper 🙂
      jeg har vurdert dette lenge frem og tilbake, da jeg opprinnelig er rødhåret og med helt lyse vipper selv, bruker alltid mascara for å slippe å se ut som et spøkelse 😛 Det hadde vært så utrolig deilig å bare farge mine egne vipper og ikke tenke noe mer på mascara i sommer. stooore, lange, flotte, filmstjerne, totalt unaturlige vipper vil jeg ha 😉 hehe
      Mvh
      Janina

    4. Jeg hadde blitt utrolig glad hvis jeg var den heldige som vant vippeextension fordi mine egne vipper er tynne, ujevne og tynne.

    5. Hei,
      Jeg ønsker meg et gratis vippesett fordi jeg har veldig lite hår igjen på vippene. Ønsker at det skal se fyldigere ut. Hadde blitt såååå glad om jeg hadde vunnet 😀

    6. Jeg ønsker veldig gjerne å vinne fordi jeg har vært x antall steder å satt på vipper men blir aldri helt fornøyd, men er ganske sikker på at jeg hadde blitt det hos dere!
      Jeg har hørt masse bra om Vanessa og vet at dere hos sol pmu er svert kvalitetsbevisste og dyktige i det dere driver med.
      Krysser fingrene og håper at jeg vinner 😃
      Camilla

    7. Jeg ønsker meg veldig gjerne vipper! ❤❤Skal til syden i sommer og ønsker å føle meg fresh uten sminke. Spesielt maskara da man føler seg veldig naken uten det, og er ikke noe glad i vannfast😁😁

    8. Hei😊 Dette hadde vært spennende å prøve. Jeg er 45 år og øyelokkene mine begynner å bli litt “tunge” Lengre øyevipper tror jeg kunne gitt meg ett litt mer våkent blikk igjen 😉

    9. Hei, jeg har alltid hatt helt lyse vipper og har vært svært avhengig av mascara for å se våken og fresh ut 🙂 Jeg er allerede brynkunde av dere, så det hadde vært så fantastisk å føle hvordan det var å slippe å bruke mascara på en stund! Du har fått mye skryt av kunder, så jeg tviler ikke på din dyktighet! Håper på å bli den heldige 🙂

    10. Jeg vil gjerne vinne et sett vipper, da jeg har mistet en del vipper på det ene øyet, og mange av de er blitt mye kortere. 😕
      Hadde blitt kjempe glad for å vinne!😍

    11. Jeg ønsker å vinne da tror jeg at jeg hadde vært ekstra fin til jeg skal være forlover for min bestevenninne sitt bryllup i sommer 😀😀har prøvd en gang før (Et annet sted) og det var ikke særlig vellykket…det var virkelig så vondt og ømt i flere uker.. så det hadde vært gøy å prøvd hos profesjonelle 😁😁

    12. Jeg ønsker gjerne freshe vipper til sommer og sol. Så lettvindt og herlig å føle seg fin bare man drar sommerkjolen over hodet om morgenen, i kombinasjon med solbrun hud og fregner på nesen😍

    13. Ja takk 😍 hadde vært morsomt å prøvd det. Og så enkelt nå om sommeren ☀️👍 Krysser fingrene 😗 Mvh. Tone Emilsen

    14. Hei😀 Ønsker vippe exstantion. Fikk ødelagt mine vipper ved å prøve i utlandet . Hva koster det?

    15. Jeg vil veldig gjerne vinne fordi jeg skal på ferie og vil veldig gjerne være litt fin med vipper 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg