Feiltatovering et problem?

Jeg får stadig inn arbeider for oppretting og korrigering. Noe kan fikses, men mye har jeg begynt å sende videre for laser. Disse leppene har fått feil farge og fasong, noe jeg så potensiale i å kunne rette opp.

Det er viktig å kurse seg opp i fargeteknikker og ikke minst ha estetisk sans. Lepper er en stor jobb og det har jeg mange ganger nevnt i mine postinger på blogg og sosiale medier.

Vi får stadig forespørsler fra andre kunder om hva de skal se etter når de bestiller time.

1. Be om bilder av arbeider (ikke bare ett, men flere)

2. Hvilke kurs er utført? Har din terapeut tatt videre fordypning i faget, eller bare grunnkurs?

3. Erfaring er også viktig. Hvor mange kunder i uka/mnd. og ikke bare i året.

Dette er et fag man ikke har som hobby, men utvikler seg i og holder ved like.

Ønsker du kurs i pmu/permanentmakeup?

Mail [email protected]

Har du en feilpigmentering, eller kjenner noen som har? Lik og del innlegget. Kanskje blir du den heldige jeg kontakter som får en hyggelig overraskelse, da jeg gir vekk EN Grande Lipplump som takk 👍

Grande Lips finner du også i vår webshop www.solpmu.com 👈

1 kommentar
    1. Jeg tok semi-permanent-tatovering hos erfaren behandler for 11 år siden. Jeg var da 30 år. Fargen var sagt å skulle sitte i 3, maks 5 år har ikke endret seg i det hele tatt, 11 år senere.
      Jeg er nå lei, ønsker å få det fjernet. Er det i det hele tatt mulig å fjerne eyeliner? (Har eyeliner både oppe og nede, i tillegg til lepper.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg