Fokus på feiltattoo/pigmenteringer!

Det er alltid en utfordring å fikse opp i "feilpigmenteringer". Disse leppene var ujevne og skjeve, med arr etter omriss av liner.

Får stadig vekk tilbakemeldinger og mail fra mange som jobber med pmu, at de synes lepper er det vanskeligste de utfører.

Jeg har kun et svar å gi: Kurs dere opp og bli trygge på de behandlingene dere utfører. Vi ønsker kun våre kunder det beste resultatet vi kan gi.

Jeg har jobbet med pmu av lepper i snart 18 år, og kan med hånden på hjertet si det er den behandlingen jeg har blitt mest gla i. Bryn har alltid vært min signaturbehandling, men det er leppene som har blitt lagt merke til blandt mine kollegaer i utlandet.

Bildet er av leppene like etter behandling. Jeg liker rene linjer og jeg gleder meg til å vise dere sluttresultatet, når begge refill er på plass og healet.

Gleder meg med hver kunde som smiler ut døra mi på jobb. Mange spør om jeg aldri blir lei av jobben min. Hva tror dere? 🙂

www.solpmu.no for priser og info.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg