Ønsker du være modell i Mosjøen?

Ønsker du kurs i permanent makeup? Med på undervisningen er Anniken, eller Bettina som har bred erfaring i teknikker.

Vi tar også inn lærlinger ved vår avd. i Mosjøen og trenger da modeller. @anniken_solpmu (Instagram) er suveren på området med oppfølging!

Ønsker du gå i lære hos Anniken, mail oss på: [email protected] 👍

Ved vår avd. i Mosjøen får du tett oppfølging som hospitant/lærling.

Vi gleder oss til å høre fra deg som allerede har tatt kurs.

Lik og del for å tipse om et sterkt voksene og interessant fag. Husk vi trenger modeller også i nord 👍

10 kommentarer
    1. Hei! Ønsker veldig gjerne å være modell i Mosjøen. Har litt utfordrendes bryn, da jeg har en kvervill på ene siden. Så tenker dette kan være fint å få øvd seg på også for de dere skal lære opp.
      Mvh Mia Sandmark

    2. Heisann, er gjerne modell jeg også, har så utrolig lite hår i brynene mine desverre, så hvis det kan være et felt å øve seg på så si ifra 🙂

    3. Stiller mer enn gjerne som modell da jeg nesten ikke har bryn. Har permanent makeup på brynene fra før av som så å si ikke synes lengre, flere år siden de ble laget. De jeg hadde før passet ikke ansiktet mitt, og ble ikke like i det heletatt. Men vil gjerne slippe å tegne de hver dag, og vil derfor gi det et nytt forsøk. Så lyst på fine bryn 🙂

    4. Heisann😊har ikke øyebryn i det hele tatt og har ønsket meg det i mange mange år 😊Men bor litt langt unna så lurte på hvor lenge dere har det tilbudet om og sitte modell til øyenbryn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg