Har DU klinikk? Vinn årets nyhet på lipglossfronten!

Konkurranse KUN for klinikker på vår STORE nyhet fra @grandecosmetics Grande Lips ❤ Vi trekker ut EN heldig klinikk som får tilsendt de lekreste glossene vi noensinne har prøvd (testere og salgsvarer) som vist på bildet. De bla. forstørrer leppene og gir rikelig med fuktighet.

Du trenger kun like og dele innlegget, samt kommentere under hvorfor du ønsker vinne.

SOL PMU har agenturet. Om du ikke har klinikk selv, kan du tipse. Vinner din klinikk får du en gloss som takk ❤ Lykke til!

Ønsker du glossene inn til din klinikk kan du maile: [email protected] 👈.

Produktene fra Grande Cosmetics er award vinnere. Meget høy kvalitet.

Vi trekker ut den heldige klinikken 11. desember.

#solpmu #grandelips

13 kommentarer
    1. Jeg driver strøget negldesign og alltid vært på jakt etter noe som gir ordentlig fukt på leppene.så om dette er noe jeg kan selge i salongen og være fornøyd med selv er jo dette vinn vinn!

    2. Hadde vært kjempe moro å vinne glossene fra dere😍👌🏼 Da jeg har nyoppstartet klinikk, og kommer fra en liten plass, hadde det vært moro å kunne introdusere disse for kundene/folkene oppi dalen her😃👌🏼

    3. Hei!
      Så spennende, jeg har lyst å vinne😍
      Har nettopp startet opp klinikken min igjen på Slependen etter mammapermisjon, nå ser jeg etter masse nytt jeg kan friste kundene mine med. Jeg har tidligere jobbet med leppeplumping, men aldri hørt om dette merke før. Veldig spennende med noe nytt🙏🏻Krysser fingene!

    4. Ååh, jeg vil veldig gjerne vinne de til min klinikk 😍 Åpner i nye lokaler fra januar, og hadde vært veldig gøy å tilby litt makeup i salongen! Bor på en liten plass med begrenset mulighet til å kjøpe makeup, så det hadde nok slått an 🙂

    5. Åååååå glede, denne har vi ventet på 😍😍 Så kos å vunnet, så de kan skinne sammen med de andre produktene fra Grande en liten stund før de blir revet vekk fra hyllene😍😍

    6. Ååå 😍
      Jeg har salong i Storgata i Oslo , jeg driver med leppeforstørring , injeksjoner .Vi har negler og vipper og pmu hos oss også Hadde vært perfekt å tilby dette til mine kunder på salongen . Salongen min ligger inne på Brunogblid i Storgata , så har alle kundene til Brunogblid som også går forbi og kan få med seg disse fine lip plumperne 😍

    7. Synes dette høres spennende ut, og vil gjerne vurdere å selge de i klinikken vår.
      Hadde vært moro med noe nytt😍

    8. Vi har pr i dag, kun makeup fra Babor, og på utkikk etter mer. Hadde vært utrolig gøy å fått testet dette i vår nyoppstartete salong. Vi er fem jenter, men tre firma som har slått oss sammen i Mo i Rana 💗

    9. Dette ser ut som en perfekt påbygging av det varesortiment jeg har fra før, da det jeg føler jeg mangler er spennende spesial produkter med herlige farger for lepper 💋 Jeg driver glo studio som holder til i ett eksklusivt og originalt gårdslokale som også rommer frisør, vippe extension, permanent makeup og interiør (Frua i Laaven). I Glo studio er vår spesialitet makeup, hudpleie og massasje. Hadde vært spennende å kunne teste ut disse produktene, og forhåpentligvis finne ut at dette selger så bra at vi må fortsette å ta de inn 🙂 Mvh Marie Lindeman Johansen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg