Vil du ha sunn hud?

Siden mange stiller meg spørsmål om mine favorittprodukter for min sensitive hud, poster jeg bilde av Ripar Evergreen hudpleie (proff hudpleieserie)som bare MÅ prøves. Er veldig nøye med daglig hudpleie.

For meg er det viktig med milde men samtidig effektive produkter, uten sterke syrer nå mot sommer og sol. I masken er det aha-syre, men fjerner døde hudceller en gang pr uke, uten mekanisk peeling/korn. Du drar den av enkelt som en film. Synes flere og flere er supersensitive etter sterke syreprodukter over lang tid. Man blir rødlig i huden og tørr, samt irritert. Påfører man ikke SPF 50 daglig, er hyperpigmenteringer også et problem. Ripar pleier huden og styrker den. Mye fukt ❤ men solbeskyttelse er uansett et must.

Må berømme den lette og fine håndkremen (mani) som inneholder solfilter. PS! Er utdannet hudterapeut og har stor innsikt om hva som finnes og skjer på hudpleiefronten. 👉 Ønsker du teste ut Ripar Evergreen? Sjekk www.solpmu.com 👈

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg