Vi gir vekk en modelltime på candy lips💋

Vi forbereder leppekurset for tre av mine ansatte. Jeg vil dermed gi vekk enda en modelltime på leppepigmentering og glede nok en modell med strøkne lepper 💋

Lepper er levende vev og resultater avhenger av utgangspunkt. Form, farge samt hudens opptak av fargepigmenter. Ingen er like, men vi prøver gjøre hver og en så fornøyde som mulig.

Merete er en tidligere elev som jeg benytter meg av når det trengs. Merete har vist stor interesse for faget og vi satser på personer som står på. Vi utvider og utvikler oss stadig vekk. Mulig blir det DU en som jobber for SOL PMU en gang om du tar kurser og koser deg i faget, eller starter opp for deg selv. Mulighetene er mange, men du må være lærevillig og kurse deg opp.Som jeg alltid sier; -den som tror den er ferdig, er ferdig! Anniken og jeg reiser til Berlin i juni og kurser oss opp i "nanoneedling" som er det aller siste og store på markedet. Nålene er supertynne og stråene i bryn blir deretter. Vi ELSKER de stabile og flotte resultatene med pmu og det sier seg selv hvorfor vi KUN jobber med PMU. Hvordan bli den utvalgte leppemodell? 1. Like og dele innlegget. Lykke til 🙂 PS! Modellene blir kontaktet søndag 💋💋💋

Ønsker du kurs for å lære faget? Se www.solpmu.com eller mail: [email protected]

Følg meg gjerne på snapchat som solsnap

17 kommentarer
    1. Dette hadde vært fantastisk🤗 Har så lyst på nye flotte lepper😍🙌🏻
      Likt og delt på FB👍🏻

    2. Det hadde vert morro , jeg har lite farge i overleppe og spesielt på den ene siden, da jeg som ung hadde mye munnsår, så jeg er storbruker av leppepen , så det hadde vert moro å vunnet,

    3. Ønsker meg veldig da det plager meg veeeeldig at jeg har så smal overleppe så og si ingen.Hadde bare vært helt perfekt for meg👄

    4. Krysser fingrene 👌 Var utsatt for en ulykke for noen år siden som etterlot et stygt arr ovenfor leppen og det dominerer område rundt leppen ganske mye så hadde vært gøy og se hvordan evnt flotte fargede lepper ville tatt oppmerksomheten vekk fra arret 👍😊

    5. Hadde vært helt topp å kunnet vinne en pmu med dere,følger dere å syntes dere er utrolig dyktige!

    6. Det er lov å drømme. .❤.munnen er litt skjev, forskjell i str på ve.og hø.side. ..ungene mine kaller meg “lipstick junkie” da jeg har bleke lepper og bare MÅ bruke lipgloss/leppestift hele tiden ❤ Så velger dere meg får dere virkelig et super eksemplar av FØR og ETTER 😉

    7. Hadde vært ufattelig morsomt å vinne noe så fantastisk. Og spesielt siden jeg lot en venninne tatovere lipliner på meg for mange år siden. Oh det er ikke i nærheten av fint 🙁
      Mvh Hege

    8. Å, det ville vært fantastisk! Har ønsket meg pmu i lang tid og fulgt med på bloggen din i flere år og du virker så utrolig dyktig og flink! 💖 har litt mindre fylde i overleppa enn under, så hadde vært supert og skapt litt mer fylde med PMU!! 😀 Har selvfølgelig likt og delt! Krysser fingrene!

    9. Dette hadde virkelig vært noe. Har dårlig farge på leppene mine og er ikke så glad i leppestift.

    10. Dette ønsker jeg så mye 💋 Er aldri fornøyd med leppene mine og håper jeg blir en av de heldige ❤️ Følger dere på instagram og snapchat , krysser fingrene ❤️

    11. jeg har linje rundt som er 3 år gammel og disse candy lips hadde vært noe for meg . synes det er viktig å gå til noen som brenner for det 🙂 likt og delt

    12. Dette kunne jeg virkelig tenke meg å prøve. Har i dag pmu bryn, og er strålende fornøyd!!
      Fikk for 4 år siden en påvist øyesykdom. Og de har gitt meg 5-10 år igjen med syn. Jeg ønsker den dagen jeg ikke ser mer, og vite at jeg er vakker selv uten å kunne sminke meg selv. Jeg ønsker å kunne vite at pmu gir meg det jeg selv en dag ikke klarer. Så jeg den dag kan føle meg vakker selv uten syn, men å vite at pmu gir meg det jeg trenger i trygghet..
      Jeg ønsker dette veldig sterkt. Jeg ønsker en “trygghet” i fremtiden. Jeg ønsker virkelig å være en pmu modell❤️

    13. Hadde vært supert og fått freshet opp leppene litt ja:-)Står gladelig som “modell/markedsfører”;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg