Problemer med huden?

Sjekk huden til denne brukeren av den nye og profesjonelle hudpleieserien RIPAR Evergreen. Rensemelk, tonic, Gommage peel-offmask og acnekrem fikk huden ganske raskt i balanse.

Serien har allerede fått mange fornøyde brukere og du finner den i webshop: www.solpmu.com 👈

Anbefales på det varmeste. Vi går for kvalitet og serien er helt på topp blandt de beste merkene på markedet.

Da jeg er utdannet hudterapeut og kjenner markedet godt, er vi stolte over å kunne tilby dere denne rene og effektive serien. NB! Ikke testet på dyr ❤

Lik og den og vi trekker ut en heldig vinner av en ønsket hudkrem for ansikt. Gå inn i nettbutikken for å se hva du hva du vil ha, for så å legge igjen ønsket i kommentarfeltet.

Lykke til

8 kommentarer
    1. Syns det var veldig vanskelig å velge. Så om jeg vinner håper jeg du kan finne en ansiktskrem som kan passe min hud. Rosacea + kvisette hud. Tvi tvi 🙂

    2. Hei! 🙂 Jeg har inntil sommeren 2015 ikke hatt noe problemer med uren hud. Da brukte jeg en krem som skulle fjerne uønsket ansikts hår og etter det har jeg hatt konstant uren hud. Jeg sluttet å bruke dette produktet og har forsøkt flere renseprodukter men det blir ikke bedre. Håper å vinne Rensemelk, tonic, Gommage peel-offmask og acnekremen fra RIPAR Evergren slik at jeg kan få tilbake balansen i huden min igjen 🙂

    3. Jeg har den typiske “ungdomshuden”, hvor det er utrolig fett i T-sonen, og jeg sliter så innmarri med hudormer på nesa. Hvordan kan jeg få dette best mulig bort? Om det finnes noen løsning i det hele tatt.. Også mtp foundation, så “synker” den ned i porene, så når jeg tar av sminken ser jeg at det overfladiske er borte, men det er enda foundation inne i porene, har jeg bare valgt feil foundation, eller burde jeg feks. Starte med noen spesielle kremer/primers?

    4. Veldig usikker på hva jeg burde velge, så skulle jeg bli den heldige, kunne du kanskje gi meg noen gode tips?😉 Sliter med pigmenflekker, rødhet, fet t-sone og urenheter😧 Også nærmer jeg meg 40..🙈
      Seff likt og delt innlegget✌

    5. Har fått uren hud etter Hypotyreose i 2013, bruker Levaxin. Sliter med uren/ kvisete hud siden da. Vet ikke hvilken produkt som passer, men hadde vært fantastisk å vinne noe som faktisk hjelper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg