Workshop og foredrag!

Hvor gøy er det ikke å invitere inn til workshop for å dele kunnskap og ikke minst erfaringer med hverandre? SOL PMU’s elever er en fantastisk gjeng som viser stor interesse for faget og som vi gjerne gjør noe ekstra for.

Cecilie Staude har jeg kjent i mange år. Endelig fikk jeg booket en av Norges mest attraktive kvinner, inn på foredrag i sosiale medier. Hun er et scoop for alle små som store bedrifter som ønsker lære mere om nettbruk og nettvett.

Vi har hatt to dager fulle av innput faglig som sosialt.

Like gamle og like aktive på alle plan. Har stor respekt for flotte Cecilie Staude som jeg anbefaler alle å benytte seg av til foredrag. Hun gir av seg selv og vi har fått igjen så det holder. En innholdsrik helg med max utbytte og fornøyde elever/samarbeidspartnere.

Takk til alle dere som har fulgt meg på snap: solsnap, instagram: solhegge

Sjekk www.ceciliestaude.no 👌

1 kommentar
    1. Følger deg på snap, ser ut som dere har det så gøy på jobb! 🙂 Har veldig lyst til å tatovere brynene selv, og spesielt etter jeg begynte å følge deg! Du er så flink!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg