Painpod MOT smerter ❤

Goodbye frozen shoulder 👈👈👈👈👈 Aldri følt skulderen så bra på et år. Painpod er det beste som har hendt meg til nå i år ❤

Til ALLE som sliter med smerter i nakke, skuldre, armer, rygg osv.; prøv PAINPOD.

Mail fysioterapeut; [email protected] for info. Hun selger den i Norge.

Dette innlegget er hverken sponset eller betalt. Poster KUN for å gi dere min anbefaling av et mirakelprodukt som har hjulpet meg enormt. ❤❤❤❤

Tror mange blir glade om du deler innlegget.

Frisører, vippeteknikere og alle som jobber statisk bør sjekke ut produktet. Anbefaler det varmt!

2 kommentarer
    1. Har prøvd ut painpod mot mine smerter i begge armene…Helt utrolig hvor god virkning jeg har hatt av det. Smertene er så å si borte. 40-50 min på hver underarm hver kveld i et par uker. Og litt innimellom etter det.
      Jeg har vært sykemeldt i et og et halvt år uten noe særlig bedring av opptrening, så disse elektrodene har gitt meg en ny hverdag. Har startet i ny jobb og har så å si ikke vondt lenger!! Anbefaler det på det sterkeste til andre som har plager i kroppen sin.
      Min samboer har også prøvd det, med gode resultater. Han har hatt veldig vondt i en muskel i låret, vært så plaget at det har forstyrret nattesøvnen hans. Etter å har startet med pianpod, sover han endelig godt igjen!!
      Mvh Oddbjørg Fiskvik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg