Ny hudpleieserie i Norge ❤

Ripar makeup er designet av lege og kosmetolog. Det samme er hudpleieserien 👌

Serien kommer snart for salg og vi gleder oss over en FANTASTISK serie som nok finner plassen i en “sensitiv” hudverden. Det mange ikke vet er at jeg er utdannet hudterapeut og har drevet min egen hudpleiesalong.

Jeg er temmelig oppdatert på hva som er på markedet og ser behovet for en naturlig hudpleieserie i en “syreproduktverden”. Huden trenger hvile og ro…det har jeg selv erfart, etter å ha brukt gode serier av høy kvalitet over mange år.

Er kresen og nøye på hva jeg bruker og erfaringer kommer godt med når Ripar Hudpleie kommer for salg i klinikkene. Jeg jobber tett med kundenes hud via mitt arbeide med pmu/permanent-makeup og erfarer daglig kundenes hudprogrammer, produktvalg og hudhelse.

Det blir en spennende tid fremover. Vi ønsker en eller to hudpleieklinikker som får en unik avtale med oss i oppstarten. Serien er forholdsvis liten og enkel. Jeg ELSKER den ❤

Mail: [email protected] om du har klinikk og er interessert. Serien er fri for parfyme og parabener. Nydelig konsistens som trekker lett inn.

PS! På bildet har jeg en gelé peel off fruktsyremaske som enkelt rives av etter 7-10 min. Huden blir glatt og ren.

Serien har ok priser, gled dere. Lik og del om du vil tipse noen. Kan love våre kunder extraservice når de kommer for pmu…når serien er på plass. Suprise 👌

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg