Fasonger jeg ALDRI ville tatovert/pigmentert inn i ansikt!

Noen lurer på om jeg pigmenterer inn alt det kundene ber om av fasonger på bryn. Til dette svarer jeg NEI med store bokstaver.

Det florerer av fasonger på bryn som blir sminket daglig….til det priser jeg meg enkelte ganger lykkelig for at det er nettopp sminke og ikke pmu/tattoo! Det kan være kult å eksprimentere med makeup, men ikke tattoo 🙂

Jeg har min stolthet for jobben jeg utfører og ikke minst signatur.

For morro skyld, spør jeg de av dere som orker legge inn en kommentar under:

-hvilke fasonger tror dere jeg absolutt sier NEI til å pigmenter inn?

7 kommentarer
    1. Martine Houg:

      Tegningene er bare veiledende 😉 se fasong. Nei de er ikke akkurat kunstverk, men du kan forestille deg!

    2. Dramatic, exotic og glamorous! Ikke pene:) syns heller ikke den nederste som ser ut som en bomerang var fin:) ikke pent med knekk midt på:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg