Gir vekk pmu av bryn. Sjekk hvorfor 😀

Har alltid likt å dele og overraske. Geir Hamnes er på instagram og han er happy over alle følgere han får.

Har lyst å gi han en boost, ved å gi vekk bryn til en heldig vinner, som følger og liker kontoen hans på instagram. Klarer vi 1000 følgere neste uke? Isåfall kan du bli kontaktet neste fredag om han runder 1000 medlemmer 🙏👈

Gå inn på instagram folkens.

Du kan også delta ved å joine Best Company på facebook hvor du må like og følge siden. Her må antall medlemmer runde 3000 😀

Pmu av bryn er det mange som ønsker seg og vi har ellers lang ventetid.

Da er det bare å sette i gang 😎😎

Kommenter her inne på bloggen hvilken profil du følger og liker, slik at jeg finner deg der. Lykke til ❤

29 kommentarer
    1. Følger Geir Hamnes på insta og facebook og ønsker så veldig bryn da jeg ingen har fra før.

    2. Jeg følger Geir Hamnes på både Instagram og Facebook 😄 dere også selvfølgelig! 🌟👏 krysser fingre og tær hihi 😍

    3. Jeg følger Geir Hamnes på Instagram! 🙂 😊 Nydelige bryn dere lager på Sol 👍🏻

    4. jeg følger Geir Hamnes på Instagram ☺️ (@linnsandra) krysser fingrene og alt jeg har 🙏🏼 ønsker meg virkelig bryn hos dere ! har fulgt deg på Facebook i noen år og blir misunnelig hver eneste gang dere legger ut bilde av den fantastiske jobben dere utfører 👌🏼

    5. Følger på instragram og facebook😃😃 Krysser fingrene og håper på lykken. Hadde passet perfekt siden jeg skal gifte meg neste sommer😍

    6. Har gjort begge deler!!
      Håper virkelig jeg vinner siden når jeg farger bryna mine sitter fargen i toppen 5 dager, også må jeg farge de på nytt. Dette er noe jeg ikke orker, noe som resulterer til stygge bryn.. Derfor hadde det vært helt fantastisk å vinne denne konkurransen 🙂

    7. Følger på både insta og facebook. Krysser alt jeg har nå. Hadde vært en flott bursdagsgave 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg