Når leppetatovering går galt!

Denne jenta kom til klinikken min i dag for å korrigere leppene sine hun hadde fått utført pmu/permanent-makeup på i Thailand. Fargen var blålilla og jeg valgte å kontakte www.remove.no for å få vurdert laser i første omgang.

Nå vet jeg ikke svaret enda, da de sender bildet til leverandøren sin. I tillegg har jeg sendt spørsmål til Tyskland for veiledning. Jeg korrigerer mye, men er bevisst på hva jeg foretar meg. Jobber med de beste og da utveksler vi erfaringer og ikke minst gir kundene de beste muligheter for et optimalt resultat.

Sendte kunden hjem med en Thinking lipstick, som sitter i 24 timer og forandrer farge etter pigmenter.

Dette ble fargen på kundens blålilla lepper og håper den er til hjelp i fremtiden.

Syntes fargen ble lekker jeg. Gloss forsvinner raskt og denne er et mirakel av et vidunder når man ønsker en enklere hverdag.

Se www.solpmu.com om du ønsker kjøpe leppestiften i webshop.

1 kommentar
    1. Jeg har tatovert meg og fikk munnsår..har brukt tabletter og salve i forkant men allikavel fikk jeg det.synest også det var fryktelig vondt og har hatt en fryktelig uke.dette er gjort hos en proff og fargen etterpå ble fin men nå en uke etterpå er alt vekke! Er dette normalt? Ble så skuffet.Vet jeg må fylle på men dette går jeg ikke gjennom en gang til.noen som har opplevd dette før

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg