Resultat brystvortepigmentering!

Vi i @solpmu spesialiserer oss stadig vekk. Nå har jeg Anniken og sykepleier Eva Kathrine på teamet med å pigmentere ny areola etter brystkreft og brystreduksjon/løft. Denne helgen har jeg leid inn extra expertise for spesialtrening. Dyktige Lesley De Decker fra Belgia, samarbeider med sykehus og leger og er meget dyktig på sitt felt. Kunst sier nå jeg.

Ps! Bildet av areola er tatt like etter behandling og fargen blir dusere og mere naturlig innen ti dager.

Ønsker du bestille time for areola til redusert pris (første ti kunder) kan du maile: [email protected] (Oslo) og [email protected] (Mosjøen)

Vi kommer til å trene intensivt fremover og forventer flotte resultater.

I morgen kommer de første modellene og vi gleder oss til å sette i gang med Lesley som “trainer”. Interessant!

Selv har jeg allerede tatt to kurser i pmu av areola og lærer stadig noe nytt. Jeg har jobbet med behandlingen i min klinikk i flere år allerede. Siden ventelistene mine er så lange, er det på tide å få trent opp to jenter til.

Må tilføye til slutt at modellene våre er fantastiske. Vi setter STOR pris på dere. Eva og Anniken vil følge dere nøye opp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg