Farris Bad og klinikkbesøk!

Kurs og opplæring av nye elever er alltid spennende og travelt, denne uka var intet unntak. Er ikke like flink å ta skikkelig fri for å reise bort, men denne helgen er jeg på fantastiske Farris Bad og nyter hvert sekund. Har funnet nok en dyktig massør som jobber i SPA’et og dere som følger meg på nett, vet jeg at er kresen. Muskler og ledd er knadd og jeg er så god som ny.

I tillegg besøkte jeg Tina Myhre som har klinikk i Prinsegata 19 i Larvik. Hun er elev av meg og tatt i bruk de nye organiske pigmentene fra amiea, som jeg har STOR glede av. Sjekk hvor flink hun har blitt 🙂

Gleder meg over ALLE som gjør suksess!

Besøkte også Nevlunghavn og spiste en lunsj i vakre omgivelser. Dette må gjentas.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg