Utrolig innholdsrik helg!

Lørdag startet med tv-opptak til et Scandinavisk prosjekt som kommer etter hvert. Gleder meg til å vise dere resultatet. Jeg er heldig som får være med på spennende prosjekter og synes det er utfordrende og interessant.

Amanda kom plutselig på besøk og her koser vi oss på Olivia etter jobb. Familie er gull verdt og ungene er min største glede i livet.

Det er mye man skal oppleve og lørdagen fortsatte i høyt tempo. Ungene lurte meg trill rundt, og overrasket meg med en bursdagsfeiring jeg lever lenge på. Noen som sa taxi til middag på Aker brygge? Fikk bakoversveis. Kvelden var intet annet enn det ungene mine er…FANTASTISK!

I ettermiddag inviterte jeg Lilja, Kristine og Amanda med på restaurant. Søndager kan ikke tilbringes bedre. Kveldstur i Frognerparken ble bare en deilig avslutning på kvelden. I morgen er det jobb og vår nye lærling Andrea skal følges opp. Gleder meg 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg