Ferie og familie!

I år har det tatt litt tid å planlegge ferien. Tenk jeg fyller 50 år i juli og hadde lyst å reise bort med hele familien på cruise.

Jeg tok ikke helt med i betraktningen at å organisere med 4 unger ikke er det enkleste i verden. Bra er det at de heldigvis har mye å gjøre og er selvstendige flotte unger hele gjengen. Cruiset tar vi siden. Og dagen feires i Oslo og på Meløy i nord etter hvert.

Andreas bestilte derfor tur til Rhodos for Anniken, Isak og meg på et blunk. Der feirer vi Annikens bursdag og jeg får kost meg max med barnebarnet mitt som jeg ser så alt for sjeldent. De bor i Mosjøen og når momor heter Tårnfrid, sier det seg selv. Derimot har vi kvalitetstid når vi er sammen.

Ser ikke dette ut som et paradis? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg