Resultat modellbryn dag 2.

Dette ble resultat av bryn dag 2 og første modell. Andrea blir stødigere og stødigere og gjør en god jobb så langt.

Denne modellen hadde gammel pmu fra før og vi fikset på fasongen. Når vi får modeller inn som har noe som skal rettes på, tar jeg meg av opptegningen. Vi vil at modellene skal føle seg trygge, selv om elevene øver seg.

Jeg er der for dere begge (elev og modell).

Vi er snart oppe i 1000 medlemmer på modellgruppa vår som ønsker stille som modell, noe vi er svært glade for. Vi plukker ut etter behov og etter antall elever på hva vi trenger, dette håper jeg dere har forståelse for. Det er mange om beinet, men vi har allede gledet mange og flere får sjansen etter hvert.

Allerede påbegynte modeller på kurs (hos oss) får sjansen til å få fullført det vi har startet på, til en pris av kr 1000,- pr gang ut august av Andrea. Det utføres i vårt lokale i professor dahlsgt.8b på Majorstua.

Mail vår bookingansvarlig Mariell på mail: [email protected]

NB! Husk å merke mailen med “modellpris”.

3 kommentarer
    1. Hei. Er det slik at en betaler 1/2pris til de som har kommet lengre i utdannelsen sin i å legge bryn og eyliner ? I såfall er jeg interessert i dette også. Ranveig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg