Lærling og modeller i en uke!

Dagen i dag har vært lærerik for vårt nye tilskudd på teamet, nemlig Andrea Eggen. Vi har to modeller pr. dag gjennom hele uken og satt av GOD tid.

Andrea er heldig som har meg helt alene på ALT av opplæring 🙂 max utbytte kan man si.

Det er mulig å booke meg alene som lærer, men det koster extra. Fordelen er at du har mitt fokus 100% og drar fordeler av det.

Dette ble resultat av modell nr.2 i dag. Flott arbeide av en som er fersk i faget, ikke sant? 🙂

Resultat av modell nr.1 og alle modeller som stiller opp for oss denne uke, får tilbud om ny time etter ferien vår i juli.

Husk at du som har tatt kurs hos oss, kan søke deg som lærling for en uke. Ønsker du kurs, kan du maile: [email protected]

Kursene fylles raskt opp og vi har allerede ventelister for neste år.

Jeg holder alt fra grunnkurser til vg.kurser i lepper, bryn og eyeliner, samt “medisinske” areola kurs.

I morgen kommer flere resultater så følg med.

3 kommentarer
    1. Hei. Jeg har prøvd å kontakte dere flere plasser ang å få rettet på bryna mine . Var å fikk de tattovert på et nokså chabby studio (anbefales ikke.) og endte opp med lilla/røde bryn, som er nokså ulike fra hverandre. Jeg må få fikset på de snarest, da de ødelegger selvtilitten min fullstendig. Hvordan kommer jeg i kontakt med dere i salongen? Ønsker å få bestilt time snarest.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg