Naturlig bryntattoo, er det mulig?

Pmu av bryn har hatt et dårlig rykte og det stemplet har jeg jobbet hardt med å bli kvitt. I dag har vi stor pågang av kunder som ønsker SOL PMU’bryn og det gleder oss stort.

Utallige kurser og konferanser i inn og utland har vært med på å forme min stil. Det er INGEN som er expert i yrket etter kun et grunnkurs, men et sted må man starte. Pmu har uten tvil kommet for å bli og når det gjelder kurser for 2015 er de straks fullbooket. 2016 er vi godt i gang med å fylle opp.

Ønsker du kurs hos oss, kan du maile Andreas på kontoret: [email protected]

Lik og del om du ønsker tipse andre. Setter STOR pris på deg som leser av bloggen 🙂

2 kommentarer
    1. Deres pmu på bryn ser kjempe fint ut, tviler ikke på at dere er best i Norge på det. Føler meg desverre litt lurt i forhold til resultatet jeg fikk på eyeliner. Ikke i nærheten av hva jeg forventet etter å ha sett bildene på hjemmesiden deres. Så må si det var en skuffelse når man betaler 4800kr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg