Sjokkerende makeuptattoo!

Er det noe jeg ikke kan få snakket nok om, så er det naturlig form når det gjelder pmu/tattoo i ansikt. Permanent makeup er ikke for alle, det ser jeg stadig i forum og ikke minst av bilder som postes på nett (hvor jeg fant disse).

På en måte må man være glad for at “utøverne” poster resultater, da kan man velge hva man ønsker. De fleste i dag googler og leter etter den de ønsker booke time hos. Det gjelder ikke bare pmu, men for alle bransjer.

Er det slik at kunden selv skal bestemme sin egen form, når de betaler for det? Jeg for min del, sier nei til noen kunder som ønsker noe jeg ikke kan stå inne for. Helt greit å bli litt upopulær der og da.

Plastikkirurgi, tatoveringer, hudklinkikker, massasje, restauranter og hva man ellers er kresne på. Valget er ditt og vi ønsker det beste for oss selv, ikke sant?

Pmu/permanentmakeup er IKKE vanlig makeup, men skal kun forsterke dine naturlige linjer. Hos SOL PMU går vi ikke for “fete” eyelinere eller kompakte “tusjbryn”. Det finnes behandlere og klinikker for enhver smak: valget er DITT.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg