Hørt om frozen shoulder?

I dag hadde jeg oppfølgingstime hos @apexklinikken og min fysioterapeut @apexkjetil. Gleden er stor over å kjenne at min særdeles smertefulle “Frozen shoulder” er i kyndige hender. Smertene har de fått nesten fått bukt med og sakte men sikkert blir jeg bedre. I dag fikk jeg også hilse på Dr.Øyvind Kvinge, spesialist i Fysikalsk Medisin og rehabilitering.

Da jeg tipset dere om @apexkjetil i et tidligere innlegg på instagram, rappet jeg med meg visittkortet til husets psykolog som også heter Kjetil og forvekslet disse to, da jeg postet det på nett. Jeg har enda ikke hatt bruk for psykolog, uten at det er noe galt i det, og måtte glise litt av dette da @apexkjetil gjorde meg oppmerksom på “fadesen”. Apexklinikken huser altså spesialister på mange felt og siden jeg har GOD erfaring nå, anbefaler jeg stedet på det varmeste.

#apexklinikken #fysioterapeut #frozenshoulder #betennelseiskulder #kortison #smertefri #oslo #helsfyr #norge #spesialister #fagfolk #spesialist #solpmu

2 kommentarer
    1. Moren min hadde “frozen shoulder” for ett års tid siden. Det gikk heldigvis fort over da de fant en behandling som funka 🙂 Det innebærte å sette sprøyter inn i skuldrene, uff 😛 Er så skummelt med tanke på at det kan vare så lenge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg