Frozen shoulder?

A cup of coffee and a little trip to my new “doctor” for my bad shoulder. Sunshine in Oslo and also in my hart.

Som dere vet har jeg slitt med betent skulder. Hvorfor dro jeg ikke til en spsialist med en gang, jeg som er så nøye på ALT? Nå ser jeg endelig lyset i tunellen og det etter kun ET besøk hos @apexklinikken på Helsfyr, som jeg ble tipset om. De er spesialister på bla. frozen shoulder og mye annet. Kundelistene mine er herfra til månen og ikke hyggelig å måtte utsette. Trapper litt ned en periode, men har flinke Andreas og Alexander på kontoret, som prøver gjøre alle fornøyde med å finne tid til de som må flyttes litt på. Vær snille med guttene mine, de gjør så godt de kan 🙂

Elsker jobben min og kunne jobbet 24/7, men må passe litt på at armene holder til jeg blir 100 år.

Takk til deg Kjetil og gleder meg allerede til neste behandling!

#apexklinikken #coffee #oslo #frozenshoulder #fysioterapi #solpmu #kaffe #sol

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg