Europas største messe et eventyr!

Ankom Bologna sent i går kveld fulle av forventninger til europas største helse og skjønnhetsmesse Cosmoprof. Her venter vi på bussen, like utenfor hotellet vårt. Har en streng sønn med på turen….har jeg fått meg en sjef? 😉

Ps! Hotellet er superbra og ligger i hjertet av Bologna. Internationale er navnet og booker det gjerne igjen.

På vei inn til messen på den leeeeeengste røde løperen jeg har sett 🙂

Amiea og Ripar var første stopp. Nyheter, prototyper av maskiner (som jeg skal ha) og nytt design av produkter må sees og jeg tror bransjen får stor glede av det som kommer.

Direktøren for MT.Derm Jørn Kluge og Sara Lopez var et kjært gjensyn. Føler oss som en big happy family og de er inkluderende som få.

Fikk en ny venn i dag. Denne dama jobber med verdensstjerner og jeg skal presentere henne nærmere for dere etter hvert. Hun har en big business jeg skal ta nærmere i øyesyn, men er rimelig sikker på at jeg vil jobbe med henne.

Vi har sett vannvittig mye spennende og bra her. Mere om Cosmoprof i morgen.

Avsluttet en bedre middag med denne godbiten. Aldri smakt Tiramisu som denne i Norge. Why not? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg