Feiltatovert? Vi trenger modeller.

I dag fikk endelig Tina Myhre nye bryn, etter en litt uheldig pigmentering i utlandet. Tina har vært elev hos meg og er nok selv blitt uhyre kresen/bevisst på akkurat denne type behandling som også blir noe iøynefallende, da den er midt i ansiktet.

Fornøyd og brynfin etter dagen i dag 🙂

Det ble en ganske stor korrigeringsjobb i dag, da brynene var ulike og i to farger fra før. Hun ønsket dem fyldigere og to refill gjenstår før vi er ferdige.

Vi ønsker modeller for korrigeringskurs, som Tina Myhre og Merethe Friborg allerede har satt seg opp.

Har du skjeve, misfargede bryn eller annen pmu du er misfornøyd med, så lik og del innlegget, samt legg igjen en kommentar under blogginnlegget om hva du ønsker.

Vi kommer til å plukke ut 4 modeller som får EN gratis behandling.

Korrigeringskurs er lærerikt og givende for enhver pmu-artist. Vi gleder oss!

Vi har stor pågang på netopp slike oppdrag ved våre klinikker og ser at etterspørselen på korrigeringsjobber er økende. Ønsker DU et slikt kurs, kan du maile Andreas på: [email protected]

87 kommentarer
    1. ønsker korrigering etter en svak Biotek pmu. Må tegne over, noe jeg ville slippe da jeg tok dette 🙁

    2. jeg har svake, litt feilformede tatoverte bryn, og ønsker sterkt en korrigering av disse! Har en del hår på brynene, som pdd er spart lenge og tatoveringen går litt ovenfor mitt eget bryn. Hadde vært en drøm å få rettet på di! 🙂

    3. Brynene mine er en katastrofe med gammel pmu som har blitt misfarget i tillegg er det glissent med hår etter feilnapping.

    4. Hei! Jeg har misfargede, skjeve bryn. De er feil iforhold til mitt ansikt.. De er tattovert for 1 1/2 år siden nå, og fargen satt seg aldri, jeg har hatt opptil 8 oppfarginer..men det blir ikke bra. Og jeg har også veldig lyst på stråteknikk, da pigmentering jeg har nå er bare farge som er tatovert på bryna, men nå begynner de å bli røde..og de er også altfor tynne, kunne gjerne tenkt meg mer fylde.
      Så denne muligheten kunne jeg gjerne tenkt meg 🙂 Krysser fingrene for at det blir meg!
      Innlegget er likt og delt!

    5. jeg ønsker en korrigering av mine bryn. Første gang dette ble gjordt ble de først og fremst veldig skjevt og nå er all fargen borte. I tillegg vant jeg gratis tatovering av bryn hos ett annet firma på Facebook før jul og ble kjempeglad . Tydeligvis ble jeg lurt fordi jeg får aldri en time 😟

    6. ømsker gjerne å få være modell, få fiksa øyenbrynene 👍👍 det hadde gjort seg😋

    7. Har skjeve og missfargede tattoverte bryn. Hadde vært en drøm å fått dette fiksa! Er veldig kresen, men dette så 100 ganger finere ut en det mine er nå + så naturlig!! Ene brynet er ganske fint, men det andre har nesten alt av blekk gått bort.. Plis hjelp 👌

    8. Brynene mine har blitt veldig rød/oransje etter forrige pmu for ca to år siden, og jeg må både tegne over og farge brynhårene for å skjule dette. Hadde vært såå deilig å få rettet på dette. 🙂

    9. Hei. Ønsker meg veldig veldig hjelp med brynene. Har etter yngre års barbering og ihjelnapping av bryn ikke hele bryn. Har ikke buen på sidene. Har prøvd forgjeves å gro ut og tegning av brynene får jeg ikke ordentlig til. Har også ikke tette hår i brynene og jeg er generelt veldig misfornøyd.. Har drømt om at det skulle finnes slik som dere gjør, men vil ta meg en stund å spare opp. Hjelp! 🙂 /j30-halvdesperat 😕

    10. Jeg har tatovert brynene mine for noen mnd siden, og resultatet ble ikke som det skulle. Jeg er så misfornøyd, og er utrolig lei meg over at brynene mine ble som de ble. Fargen er nesten helt borte, og de er noe skjeve. Har hatt flere påfyll, men har nesten ikke noe farge igjen. Ønsker meg så utrolig mye korrigering av bryn hos dere. Hadde virkelig blitt sjeleglad!

    11. har tatt det før men det satt seg ikke. 4 ganger med opphold på en mnd av gangen. Jeg tok vanlig tatto men ikke fornøyd med den overhode.:/

    12. Hei! Har røde tynne bryn som skulle ha vært retta opp i! Har leita og leita etter pmu lingerister i Trondheim her jeg bor, men jeg finner ingen som er så flink som dere. Så det hadde vært drømmen det ja! 😊😊😊

    13. Hei!
      Etter nå 6 år med u-symetriske, tynne og feilfargede bryn, hadde det vært en drøm og få gjort de til en fryd for øyet.
      ☺️

    14. Jeg har ikke tatoverte bryn men ønsker meg inderlig nye da den ene bryn er litt skjeiv og jeg får ikke rettet den på naturligmøte! Håper jeg kan være en av de fire!
      Hilsen
      Sabina

    15. Mine bryn er ujevne og rødlige, så korrigering er noe jeg ville satt stor pris på! På forhånd takk 😃

    16. Hei!
      Jeg er utrolig missfornøyd med brynene mine. Jeg har nesten ikke hår der og dem syntes nesten ikke der jeg har litt hår heller. Jeg går på Adam og Eva skolen så man trenger vel fine og fyldige bryn da?! Hehe. Jeg rekker nesten aldri å tegne på brynene på morgen heller, så det hadde vært fantastisk strålene om brynene mine satt fast og er ready to go!
      Likt, delt og kommentert! 😀

    17. Vil gjerne korrigere mine bryn! Har alt for tynne bryn og kunne ønsket meg litt fyldigere form – samt rette opp farge (en stund siden jeg tok PMU sist).

    18. Har svak tynn strek etter Biotek tatovering, må tegne over hver dag.Ønsket meg ny lenge med hårpåtegning som er mer naturlig 🙂

    19. Jeg har svake og feilformede bryn. Jeg ønsker meg mye fyldigere bryn så jeg slipper å tegne på brynene hver dag.

    20. Jeg har eyeliner nede som er veldig ujevn og litt “hakkete” noen steder. Jeg synes heller ikke den ligger tett nok opp mot vipperota, men jeg vet ikke om det er mulig å forandre på..? Ville gjerne fikset litt på den så den blir litt tynnere og jevnere.

    21. Etter å ha tatovert mine i Thailand for noen år tilbake og siden vært missfornøyd ønsker jeg sterkt å rette på mine bryn. Det mangler litt her og der og må tegne opp de stedene…de er på ingen måte slik jeg ønsket de skulle være og ønsker mer fylde og fasong.så dette hadde vært utrolig fint 🙂

    22. Hei! Jeg har en tattoverte bryn som jeg synes er for tynne og feilformede. Jeg er lys både i hud og hår så det er viktig for meg å finne noe som ser naturlig ut. Mine øyenbryn har nå vokst ut såpass at det dekker litt overbryn tattoveringen men jeg vil svært gjerne ha de korrigert <3

    23. Har både skjeve,svake og misfargede bryn.Og vil veldig gjerne være modell på korrigeringskurs ☺

    24. Fikk tatovert mine øyebryn for 2 år siden fordi jeg ikke har bryn selv. Men de ble så skjev og misformet at jeg hver dag må tegne opp egne bryn. Jeg gjorde jo dette for å slippe å tegne opp. De ødelegger rett og slett selvbilde mitt.
      Det hadde vært helt fantastisk å få rettet på dem!:)

    25. Jeg har nylig fått feiltatoverte bryn, og ønsker så gjerne å få fixet de slik jeg ønsket de skulle være.. De har feil farge og ene har blitt mere buet enn det andre og er tjukkere.. I tillegg har de ikke noe særlig form og farge i begynnelsen av brynene:(

    26. Har misfargede, skeive og to ulike bryn. Har prøvd å fikse på de flere ganger, men fremdeles ikke fornøyd. Må tegne over hver eneste dag

    27. Hei.
      Jeg har blitt feil tatovert to ganger og det ville vært en lettelse å endelig fått fikset på brynene. Jeg har tegnet på hver dag i ti år og begynner å bli lei. Det vokser heller ikke ut hår der det skal. Krysser fingrene for at nettopp jeg blir valgt ut😊

    28. Hei Sol.
      Jeg sliter skikkelig med bynene mine. Jeg har vært hos flere Pmu artister, men ingen har klart å hjelpe meg. Jeg var hos dere for en del år tilbake og fikk koriferings farge også hadde jeg ikke tid til å komme tilbake for å gjøre det ferdig, og det angrer jeg bittert på. Jeg bor jo i Bergen, og på det tidspunkt var det veldig vanskelig for meg å komme meg til Oslo igjen. Jeg prøvde å gå til noen andre i Bergen, men ingen farge vil holde på meg siden grunnlaget er rødlig, kom bare den fargen tilbake. Jeg er helt fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Nå jobber jeg nesten hver helg på Tone Lise Akademiet i Oslo, så pendler en del. Jeg ville blitt så enormt takknemlig om dere vil velge meg som modell.

    29. Heisan.Ja hadde vært et stort ønske! For 4 år siden var jeg i Shanghai og skulle ta spa etter en handlerunde på et flott sted og denne behandleren foreslo tatoo på bryn…😔Joda hadde vært deilig det tenkte jeg å slippe nappe de i framtid og slår til med ok..I ettertid så ser jeg og alle andre at de bare tatt den ytterste enden på hver siden og tegnet resten😣Helt merklig sa ei jeg gikk å viste de til i Norge de kan gjøre sånn.! Så det koster jo litt så jeg har brukt å tegne på de selv.Å kunne reparert disse så de ser normale ut hadde vært en ønskedrøm .☺️Dere ser virkelig profesjonelle ut.Ha en fin dag.Mvh Heidi

    30. Hei!
      Da jeg var yngre hadde jeg enorme og sammenvokste øyenbryn. Begynte tidlig å nappe, uten å ha kunnskap om form.
      Det har ført til at det ikke vokser naturlig lengre og er altfor tynne, til meg som er naturlig mørk. Ergo ser jeg veldig naken ut i fjeset.
      Er ikke flink med øyenbryns-make-up, så jeg går nå her nesten “naken”…..
      HJEEEELP!!!!
      Mvh Eva

    31. Jeg ønsker å korrigere og pigmentere mine bryn.. Har fylt på mine 2ganger, sist for 2-3år siden. De ble aldri bra, så ga egentlig opp. Hun som jeg var hos har kuttet ut firmaet sitt, så nytter ikke reklamere der. Må farge Bryna og tegne for at det skal være sånn nogen Lunde.. Har vært i kontakt med dere tidligere på Mail, men ikke hørt noe etter at bildene skulle vurderes..

    32. jeg har tatt longtime liner rundt leppene, på leppene og rundt øynene i Spania. Ujevnheter både på øyne og lepper. Hadde vært fint å rette dette opp med noen som kan dette😊

    33. Hei! Jeg skulle ta pmu på bryn for et års tid siden. Når jeg bestilte timen spurte jeg etter blokkerte bryn, og når jeg kom til timen min, signerte jeg på et skriv der det sto at jeg skulle ha blokkerte bryn.
      Når jeg kom inn, begynte jeg og artisten å snakke om teknikker osv, og jeg fant ut at jeg ville ha hårstråteknikk istedet for blokkerte bryn. På en eller annen måte har jeg og pmu-artist misforstått hverandre. Og det fant jeg først ut etter behandling nr 2. Så nå har jeg bryn som er veldig ujevn i farge. Ganske mørkt nærmest nese og på den andre enden, og mangler mye farge i resten. (Og jeg skjønner ingenting, for midt i brynene, ser det ut som det er brukt hårstråteknikk). Dette er veldig kjipt, da dette ikke er første gang jeg får mislykket pmu på bryn :/
      Jeg tok kontakt med pmu-artist og sa at jeg var misfornøyd med resultat, og lurte på om vi kunne fikse dette. Jeg sendte også med bilder, og fikk beskjed om at hun skulle se på det, å komme tilbake til meg. Jeg har fremdeles ikke hørt noen ting, og dette er flere mnd siden nå. Det synes jeg er veldIg synd, for pmu-artisten er egentlig veldig flink.
      Det hadde vært deilig å få perfekt pmu på bryn, for jeg begynner å bli lei av å tegne på. (Har tegnet bryn i 10 år nå)
      Krysser fingrene for meg 😀

    34. Mine øyenbryn er ekstremt “tynne”, da jeg nesten ikke har noe hår. Veldig stusslig. Har også prøvd å farge øyenbrynene mine da de også er veldig lyse, og jeg er mørk i håret, men på grunn av lite fylde i øyenbrynene gir dette ingen til lite effekt. Per dags dato tegner jeg på med øyenbrynspen, men da dette gir et veldig unaturlig resultat, så kunne jeg mer enn gjerne tenkt meg å stille som modell! Har tidligere sett på flere klinikker som driver med denne typen pigmentering av huden, men har enda ikke fått meg til å gjøre det.

    35. Åh ja takk ! Var modell for en jente tom utførte pmu på mine bryn 8 ganger på et år?! Det begynner heldig vis å bli 4-5 år siden så mye har forsvunnet. men er forsatt en del igjen. Trenger virkelig hjelp med mine bryn ! Ha en flott flott dag videre 😊

    36. Hei
      Ønsker sårt en korrigering av mine bryn. Tatoverte dem for snart et år siden og de ble absolutt ikke noe fine.
      Håper virkelig at jeg blir trekt ut som en heldig vinner.
      (vinner aldri noe) 🙂
      På forhånd takk

    37. Har 2 år gamle bryn som så vidt syns. De er ikke i nærheten av så mørke og tykke som jeg ønsket meg så har måttet tegne over ekstra hele tiden…! Ønsker sterkt nye bryn, så krysser alt jeg eier og har 🙅

    38. Hadde vært helt fantastisk å få gjort de på nytt, prøvd 2 ganger nå, de er kjempe svake i fargen og den ene er mere spiss og den andre mere buet 🙁 i tilegg kunne jeg ønske en litt annen form 🙁 krysser fingre og tær! Hadde vært en drøm! Og frie tøyler til dere❤️

    39. Hei! Jeg ble tattooert for ca 2-3 år siden i en tattooshappe i Norge og hun begynte med skjønnhetstattooering, men jeg tror hun har brukt vanlig tattoo farge og vanlig tattoo penn, fargen skal være nesten svart men nå er den grå, og ikke tattooert hår. Det er også litt forskjell på de, og ønsker å heve de litt mer i hjørnene! Håper å høre fra dere, mvh Line 🙂

    40. Jeg har både skjeve og 2 forskjellige bryn, skal være strå påtegning, men ser ut som en haug m klomper😳 synes de bare bli verre og verre for hver dag som går 😰 og nå tørr j nesten ikke å kontakte en ny salong, redd for at d skal bli verre..

    41. Hei! Har hatt opp til flere behandlinger uten hell. Er ikke fornøyd med formen så det ville vært fantastisk å få proff hjelp om hva som passer til meg og mitt ansikt. Krysser fingrene!

    42. Jeg har fra jeg gikk på ungdomsskolen vært veldig misfornøyd med mine bryn, derfor tattoverte jeg dem for å slippe å tegne over osv i tiende klasse. Jeg har fylt og rettet på dem 3 ganger allerede, og enda er dem missfarget (røde), svake og skjeve. Jeg er veldig misfornøyd, og føler at det ødelegger utseende! Hadde vært ubeskrivelig fint om dere kunne hjulpet meg 😇

    43. Vær så snill å korrigere mine forferdelige bryn! Jeg trodde min hverdag skulle bli enklere, og at halvparten av min make-up kunne kastes på dør, men jeg tok så feil.
      Jeg må hver dag fortsette med brynspennen, noe som gjør hele poenget porte – og dessuten er de ikke i nærmeste likheten med hva jeg bestilte/regnet med.
      Jeg er så lei meg!
      -vurdert frem og tilbake i 5 år om dette er noe jeg vil – så gjorde jeg det, og resultater gjør at jeg helst skulle latt vær. Jeg angrer, jeg angrer, og dobbelt angrer – hver dag.

    44. jeg kan gjerne være modell, har hatt sååå lyst på lenge nå! Men aldri hatt råd eller fått muligheten! Plages hver dag med og få brynene mine like.. Er bestandi skjeive og forskjellige..

    45. Mine øyenbryn skulle hatt en makeover, fargen har blitt blå/grå, formen er ikke helt etter mitt ønske og øyenbrynene er veldig ujevne.
      Håper jeg får muligheten til å rette på feilene hos dere. Da hadde jeg blitt veldig glad😊

    46. Da mååå dere velge meg 😄😄😄 Jeg har grå øyenbryn, altfor tynne, og en høyere enn den andre. Og kjip form. Please 👏👏👏

    47. Etter å ha pådratt meg et tynt/smalt arr over/gjennom venstre øyenbryn for 20 år siden erfarte jeg at det ikke vokste så mye øyenbrynshår på venstre side mer. Har aldri hatt flotte tette bryn med tett vekst, men ble til slutt så lei av å tegne opp hver bidige dag, så jeg kostet på meg pmu bryn på en klinikk i Oslo. Fikk høre at siden jeg hadde såpass lite vekst med hår så måtte hun lage helfylling av farge, og ikke tegne på strå slik som jeg hadde ønsket. I ettertid ser jeg jo at dette må være feil. Ønsker meg bryn som ser mer naturlige ut og ut ifra bilder på siden er dere rette plassen å få dette gjort:-)

    48. Hei.😄
      Jeg ønsker meg nye bryn. Tatovert for 2 år siden men ble skjeve. Ser helt jævlig ut og jeg bruker 30 min på morgenen for å rette de opp. Håper på et positivt svar fra dere 😄

    49. Jeg ønsker gjerne å være modell jeg fikk mine bryn nappet altfor mye av en make-up artist i begynnelsen av 2000 etter et modelloppdrag. Siden har jeg hatt problemer å få de vokset ut igjen. Det er mellomrom i mine bryn der det ikke vokser hår. Jeg prøvde pmu 2005 men det var en så dårlig jobb. Har jeg livredd å gå til noen.

    50. Ønsker sterkt å rette opp mine bryn. Ikke førnøyd med formen og de ee blitt misfarget. Noe som er veldig synd for tok de for 8 mnd siden. Ønsker svært gjerne å være modell for oppretting med pmu bryn 😀😀

    51. har skjeve bryn som jeg tok for ca 8 mnd siden og vil ikke tilbake dit jeg tok dem igjen da de har prøvd en gang og rette på dette:)

    52. jeg ønsker virkelig å få korrigert opp øyenbrynene mine, jeg har vært 2 forskjellige steder å brukt mange 1000 kr men ikke vært litt fornøyd engang! Førstegangen fikk jeg 1 tynn strek bare, det kostet 4800.- og bryna blei røde etter noen mnd. Nå sist tatoverte jeg for 1 år siden, har vært å farget opp 4 ganger men dem er grå-blå-rødt! Var egentlig ganske fornøyd med engang men når jeg må ned og farge opp 1 gang i mnd så må det være noe galt! Å ikke får jeg den fargen som kler meg! Håper dere kan hjelpe meg og jeg dere selvfølgelig😊 Ps: det gikk ikke Ann å dele innlegget

    53. Ønsker meg dette.feiltattovert fraannen klinikk og de er blasse,røde,det sitter dårlig feil form og ujevne. Vært hos dere før og meget fornøyd men trengs litt mer her før de blir helt ferdige:)

    54. Hei! Jeg fikk eyeliner tatovering for 2 år siden, og jeg synes de er ikke fine i det hele tatt. De er for tykke også. Hvis jeg ikke har sminke på så synes jeg de ser rare ut. Og fargen ble nesten blå-aktig. Jeg fikk tatovering på øyenbryn også, og det ser ut som de ikke var tattovert. Jeg håper du plukker meg ut som modell. Jeg trenger en boost of confidence.

    55. Hei! Dette høres ut fantastisk , jeg har tatovert øyebrynene mine for mange år siden og må korrigere fargen hvert eneste dag men øyebryn pen😠dette er veldig slitsomt, da jeg har en veldig rart farge på den tatovering.
      Håper at dere kan hjelpe meg.
      Mvh Maria Montoya

    56. om dere vil ha en modell med to helt forskjellig bryn fasonger, med to-delt farge og lite hår så er jeg midt i blinken, og kunne mer enn gjerne tatt imot en fantastisk behandling fra dere 🙂

    57. hei.. Jeg er lmisfornøyd med starten på brynene. Trenger mer farge der og litt korrigering.

    58. jeg har ønskt meg det perfekte bryna lenge nå, så håper sykt å få lov å vere modell! jeg er bare 15. Jeg vil gjerne få de nappet og ikke minst farge de litt mørkere.

    59. Jeg hadde virkelig ønsket å få ordne opp bryna mine etter jeg har tatovert de for snart 1 år siden men har ikke fullført siste behandling. Men de er ikke like siden den ene er tynnere enn den andre og formen er jeg ikke som jeg vil ha de og også må jeg tegne på de vær enste dag. Blir veldig trist av å se at de er så ulike så de blir ikke noe pent når jeg farger de på heller, så et besøk hos deg hadde vært redningen for fine bryn vær dag 🙂

    60. Hei.
      Jeg har aldri tatovert meg, men ønsker meg bryn da jeg ikke har noen. Må tegne med blyant hver dag. Hadde blitt glad hvis det var mulig.
      Elin Peggy 😊

    61. Ønsker mer enn gjerne nye bryn. Tok tatovering (pmu) for noen år siden i Thailand, fylte på en gang i Norge, men er LANGT IFRA fornøyd. De er skjeve, det ene er større enn det andre, de har flyti ut og fargen er stygg. Nå har jeg ikke råd til å fikse på de da jeg er student. Det er kjedlig uansett når man hele livet har vært missfornøyd med sine egne bryn og velger å tatovere på- for så å få nesten styggere.
      Jeg håper så gjerne dere velger meg, men uansett hvem dere velger håper jeg h*n blir STORFORNØYD 😀

    62. Jeg tok PMU for 2 år siden. Rett etter behandlingen var jeg veldig fornøyd, men med tid ble mine bryn mer og mer rød/lilla. Nå er mye av fargen borte og jeg sitter igjen m rød/lilla bryn. For å se bra ut må jeg farge mine bryn hver andre uke samt fylle i med brow-liner. Det er det jeg bruker mest tid på når jeg sminker meg. Jeg er ekstremt nøye og det er utrolig viktig for meg at jeg har jevne og fine bryn. Utrolig frustrerende å bruke så mye tid på dette når jeg betalte flere tusen for å slippe.
      Krysser fingrene for å bli en av de heldige som blir tatt ut som modell 😉

    63. Hei:) jeg kunne gjerne tenkte meg dette! Føler jeg aldri finner min rette brynsform og ønsker meg også fyldige pene bryn!:) Er også så lei av å måtte tegne og fylle ut brynene mine hver eneste dag:( så dette hadde vært knall 😀

    64. Huff, jeg har gått med feil tatoverte bryn i flere år nå, de er svake og for tynne… Ønsker meg veldig litt fyldigere bryn med finere form:)

    65. Hei! Jeg håper jeg kan være en av de fire heldige siden jeg har hatt en mislykket pmu behandling før. Jeg tok en i fjord på et sted som skulle ha godt rykte og jeg valgte å “safe” å heller betale litt mer enn det billigste jeg fant. Dessverre har fargen gått vekk der knekken på det ene Brynet er, noe som er veldig ødeleggende for helheten. I tillegg har jeg gjort den klassiske ungdomstabben at jeg har nappet ihjel brynene, derfor vil jeg ha en pmu behandling av akkurat deg pga teknikken du bruker. Det er ikke gøy når de på jobben legger merke til det og en søster som hakker på meg at jeg ikke har bryn… Ikke minst, jeg har måttet gå tilbake å tegne på brynene hver dag og de 4500 kr ble plutselig ikke verdt det jeg trodde skulle bli en investering… Jeg krysser fingre og tær og håper dere velger ut meg😊

    66. Hei Sol! Jeg har fått tatovert øyebryn av en av dine tidligere elever, men brynene er røde. Det ble de etter få måneder, og hun prøvde et par ganger å tatovere over, men uten å lykkes. Dette kan undre, når du gang på gang skriver, at dine farger IKKE gir røde bryn, og jeg regner med at eleven har brukt de farger hun er opplært til fra deg. 🙂
      Hun presterte også å lage en feil, da hun skulle refylle den nedre eyeliner. Hun lovet å rette dette opp, men jeg hørte aldri mere fra henne.
      Vil være jublende lykkelig dersom jeg er en av de heldige til dette! Tusen takk!

    67. Eva Skovrup Jensen:

      Hei 🙂

      Jeg skriver ALDRI at ingen kan få røde bryn, men om det skjer så kan vi fikse det enkelt! Pigmenter som produseres blir skjeldnere røde og det ser vi tydelig nå. Forbedringer skjer også i denne bransjen, men det er en kombinasjon av hudtype/pigmrenter som gjør at enkelte får røde bryn, men vi ser det som sagt skjeldent nå.

    68. Hei .. Jeg har sikkelig stygge bryn.. Førsjellig størrelse.. Ikke like.. Mange prikker på de:( ser ikkje bra ut.. Har veldig lyst å være modell

    69. jeg har tatovert bryna 3 ganger.. Blitt feil tatovert av ei som er utdannet hos deg, prøvd å rette opp hos noen andre, brukt masse penger på dette, men må fortsatt tegne på bryna hver dag:(

    70. Hei 🙂
      Jeg skulle gjerne rettet opp pmu etter å ha stått modell på et av kursene dine. Strekene på det ene brynet er tykke/ har flytet ut, mens det andre brynet ikke har så mye igjen på seg, de ser veldig “skitne” ut om jeg ikke tegner de opp. I tillegg så er det skjevheter i brynene etter pmu’en. Krysser fingrene!

    71. Jeg ønsker veldig gjerne å nominere venninna mi Pia walker.Hun har vært skikkelig uheldig med leppe pmu’en sin, å trenger eksperthjelp for å få retta det opp..Så krysser fingre og tær, for at ei fantastisk dame skal kunne få smile skikkelig igjen uten å være engstelig for hvordan smilet ser ut 😀

    72. mine øyenbryn er ikke like og er utrolig stygge for å si det mildt! Ikke en god jobb..men var 17 år og med dårlig råd som fant ei som gjorde det for 500kr og gjorde det der..fargen er flekkete og ikke fin

    73. Tina:

      Du er velkommen innom på vår klinikk hos våre lærlinger. De er flinke og får oppfølging! En gang på kurs er ikke nok, da to refill må til.

    74. Hei! Jeg vil gjerne gjøre et forsøk på at min mamma kan få være den heldige her jeg 😊 hun har tatt pmu for noen år siden (som ikke ser ut i måneskinn, stakkars) både tykkelse og farge på bryna er helt feil for henne. Så nå håper jeg at hun kan få muligheten til å få nye bryn, jeg krysser i allefall fingrene for at jeg kan gi henne denne overraskelsen 😄

    75. Ja takk😋 jeg ønsker inderlig å få prøve dette👍 noe jeg har ønsket mange år, få perfekte bryn, slippe å nappe/tegne de hver dag😜 krysser fingrer for flaks 👍

    76. Jeg har eyliner som jeg gjerne skulle ha rettet opp da den er helt feil , og noe misfarget 😔
      Trenger dere bilde ?

    77. Fikk tatovert lipliner, eyeliner og øyebryn på en klinikk i England (norske hudpleiere). Etter 2 mnd. var alt helt BORTE. Jeg ringte å klagde, de sa de aldri hadde hørt om noe slikt før og mente jeg hadde merkelig hud. Jeg skulle få gjort det på nytt igjen ,gratis, men innen jeg kom tilbake til Englang, 6 mnd etterpå, hadde hudpleieren tatt livet av seg på en ferie i India, og klinikken ble lagt ned. Ganske utrolig historie dette, men uansett.. ingen make-up tatoveringer på meg i allefall, og jeg som betalte SÅÅ mye for dette!

    78. Hei 😊
      Jeg gir ikke opp!👍 prøver igjen😊
      Jeg har pmu,og de er rosa,tynne og slettes ikke like. De er så stygge nå🙈 hater og være tilbake på scratch… Tegne på bryn igjen 🙊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg