Korrigering av naturlige lepper?

Denne damen oppsøkte meg i utgangspunktet for å få pigmentert inn en lipliner. Dette er hva resultatet ble etter to behandlinger.

De fleste av oss er ikke symetriske i ansiktet fra naturens side. Når jeg pigmenterer bryn og lepper, prøver jeg som regel å korrigere litt. Skjevheter blir forsterket når de blir tilført mere farge, da alt blir mere synlig.

 

Dere ser av bildet over hvordan jeg gradvis har rettet opp leppene. Jeg elsker jobben min og ikke minst når jeg kan glede noen med resultater som dette.

Når det gjelder pigmentering av lepper, vet jeg at det er en behandling som bare øker i omfang. Etterspørselen har blitt større og jeg har stor pågang på mine kurser fra både inn og utland.

 

Ønsker du kurs i mine leppeteknikker, kan du maile Andreas som sitter med all planlegging av kurser på: [email protected]

 

Det går an å leie meg for kurs alene, men det blir noe dyrere. “Hands on” kurser har blitt superpopulært og du lærer max av meg som eneste elev.

2 kommentarer
    1. Fantastiske resultater du gjør.. vil gjerne komme for behandling på leppene 🙂
      Mvh. AnneKarin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg