Ny brynkonkurranse. Vinn nye bryn :)

Da ruller vi i gang nok en brynkonkurranse og gir to par lekre nye bryn utført av SOL PMU. Denne gangen vil vi gi vekk bryn ved begge våre avd. i Mosjøen og Oslo.

Ved å like og dele innlegget, samt legge igjen en kommentar under blogginnlegget, blir du med i trekningen av flotte nye pigmenterte bryn.

Ps! Disse brynene fikk Anniken selv nylig utført. Bildet tatt dagen etter behandlingen.

Vi kontakter to heldige vinnere 1 mai.

Ps! Ta gjerne en titt i vår spennende webshop. Link under headeren “solpmushop”.

Husk, hos oss kan du lære deg å pigmentere. Vi holder kurser og er oppdaterte på det aller siste i bransjen, samt tilbyr deg spennende og lærerike dager i våre klinikker.

Mail Andreas på: [email protected] for info. Få ledige plasser igjen i år.

Lykke til 🙂

499 kommentarer
    1. Prøver lykken <3 Hadde vært skikkelig deilig med nye fine bryn. Som alenemor til en 3-åring er det begrenset hvor mye tid jeg har til å sminke meg/ordne brynene i hverdagen. Hadde gjort hverdagen enklere hvis jeg hadde sluppet å bruke tid på det 🙂

    2. Nydelig arbeid ! Nå har jeg likt og delt innlegget , så da er det bare å krysse fingrene for at jeg blir en av de heldige 🙂

    3. Hadde vært så utrolig gøy å fått nye bryn siden det er noe man ser godt i et ansikt! 😀 krysser alt som ksysses kan!!:D

    4. Så fantastisk.:) håper jeg er heldig, da jeg har helt lyse hårstrå etter solskade på ene øyenbrynssiden. Hadde vært derfor vært fantastisk om jeg ble den heldige….:)

    5. Liker bloggen din, og elsker brynene du lager! Delte innlegget på Facebook, og krysser fingrene for at jeg vinner nye bryn 🙂

    6. Jeg skal gifte meg i august <3 Har ønsket meg dette i mange år, men aldri hatt mulighet ... Kanskje det blir meg denne gangen :)))
      Ønsker, håper og krysser fingrene 🙂

    7. Dere er fantastisk flinke, og det er få ting jeg ønsker mer enn dette. Jeg kunne virkelig trengt nye bryn!

    8. Heisann og Hoppsann 🙂
      Likt og delt på facebook, og kommenterer her på blogg.
      Når jeg jobber med motorsport, så går det i hundre fra april til oktober, så hadde satt pris på å bli den heldige vinner av bryn. Kjekt, bare å stå opp på morran, og komme ut frisk og fin.
      X fingrene for at jeg blir den heldige. Ønsker dere en fortsatt fin dag.

    9. Likt og delt 🙂 Dette hadde vært noe for ei som aldri klarer å nappe bryna sine selv, verken få de like eller klare å forme de på noen som helst måte. Samt ikke klarer å tegne de like engang! Thums up 😀 *krysser fingre og tær*

    10. Krysser alt som krysses kan!
      Hadde vært helt fantastisk å vunnet dette, det hadde virkelig vært en lykkens dag!! 😀

    11. Jeg har et svært stooort ønske om nye bryn 🙏 Mine kjære bryn skulle hatt refill for alt for lenge siden, og det er vondt i hjerte å gå rundt som nå. Hilsen ei som savner sine verdens beste bryn fra SOLS <3

    12. Hei 😊Jeg har bryn som stopper litt feil samt at hårene mine er veldig harde. Tror dette hadde vært knall fint. Ha en fin dag og tvi tvi☺️👍Hilsen Torild

    13. Vil gjerne melde på min mamma, som ønsker seg nye bryn med pmu 🙂
      Håper jeg kan gi henne nyheten om at hun bare skal kjøre til mosjøen, for nå får hun nye bryn 🙂
      Krysser fingrene, og lykke til, til alle sammen 🙂 :

    14. ååååå!! Dette er virkelig noe jeg ønsker meg! Hadde satt så utrolig pris på om jeg ble trukket ut som en av de heldige :):)

    15. Håper & ønsker at jeg blir en av de heldige vinnerene! 😄😍
      Dere er fantastisk flinke, følger dere både på facebook & instagram å ser daglig nye heldige kunder som har fått vakre bryn fra dere! Keep up the good work! 😄👌

    16. Ønsker å vinne nye bryn hos dere. Har hørt bare positivt om dere. Skryt helt fra Ørnes i Meløy.

    17. hadde vært veldig hyggelig å fått i overraskelse😃 trenger et lite løft disse bryna mine🙈💁

    18. Er ei dame på 50 år som nesten ikke har bryn og ønsker meg veldig nye bryn 🙂 Føler jeg ikke har ansikt 😉 Så hadde blitt veldig glad dersom jeg ble den utvalgte, ha en fortsatt god dag 🙂

    19. Jeg ønsker meg virkelig øyenbryn!:-D har en gutt på 2 og halvt år og får en liten jente i juli…og det hadde vært så deilig å slippe å tenke på dissa øyenbrynene hele tiden og spesielt bruke tid på dette 😀 jeg har fulgt dere lenge og hvis noen skulle fått tegne permanent øyenbryn på meg så ern det dere! utrolig flinke er dere 🙂

    20. Jeg ønsker meg veldig nye bryn! Og trenger det virkelig da mine naturlige er så og si usynlige! ☺️😻

    21. ønsker mer tid om morgenen, og slippe å tegne bryn hver dag:) har ikke noe hår så må tegnes:/

    22. Ønsker meg veldig veldig!! Mine bryn er så lyse at de nesten ikke vises hvis jeg ikke sminker de og det hadde vært supert å slippe å tenke på det 😃

    23. Delt og likt😊
      Håper jeg vinner fine bryn på sikt
      SOL’s permanente Bryn
      er jammen en fryd.
      Aldri skal jeg bruke en øyenbrynspenn,
      eller en brynspisser som setter tuppen i klem ☺

    24. Likt og delt:) dette har Vært et ønske om åfått gjort i mange år. .så å kunne vunnet hadde Vært stort:)

    25. Jaaaa takk ♡ VIL VELDIG GJÆRNE TA MED MAMMA OGSÅ, hun har bursdag i dag ♡ og HUN FORTJENER DET!

    26. Hei:-) Jeg tegner mine bryn hver dag, og det ville være helt fantastisk å kunne slippe det, og heller våkne med perfekte bryn hver dag. Det er et stort ønske å få nye bryn utført av dere. Mvh Lise

    27. Åh ja jeg ønsker å vinne , for er så lei av å farge de hele tiden også blir de ikke som jeg vil ha :-/ dessuten koster det så mye at jeg ikke får råd til det :'( lille dattra mi går først 💜

    28. Det hadde vært supert!! For jeg i en alder av 29 år har fått hvite bryn og sliter med å farge de😔

    29. Ønsker så gjerne å vinne nye bryn da jeg har dårlig markerte bryn i utgangspunktet og bruker opp mot 30 min hver morgen for å farge de med blyant 😕 blir ikke bestandig like bra resultat..liker og deler innlegget😃👍

    30. Ja takk veldig gjerne!
      Dette er noe jeg har ønsket meg lenge siden jeg i mange år nå har overnappet brynene mine og barbert dem bort! nå har jeg klart å spare bryn, men de ser absolutt ikke bra ut!
      Så vær så snill!!! dette hadde vært en selvtilitsboost for meg 🙂

    31. dette hadde vært helt gull for en student som er trøtt på morgenen👌slippe og bruke så mye tid på brynene😊

    32. Hadde passet meg perfekt ☺
      Har veldig lyse bryn nesten hvite. Så er å farger og fikser dem hver mnd.
      Flott konkurranse ☺

    33. Jeg ønsker meg sårt nye bryn da jeg har mistet en del hår og har gamle, stygge tatoverte fra før som har mistet alle farge på det ene og nesten alt på det andre. I tillegg er den gamle tatoverte fargen blitt lyserød.
      Det ene brynet er en tanke skjevt og det hadde vært fantastisk å få rettet opp dette. Ikke morsomt å gå rundt med.

    34. Dette ser virkelig bra ut. Har tenkt på å skaffe meg permanente bryn i noen år nå, men har aldri tatt sjansen da jeg har sett og hørt mye rart. Men etter å ha lest og hørt en del om dere ser det ut til at resultatet blir helt supert Jeg kommer nok til å ringe dere – enten jeg vinner eller ei!

    35. dette har jeg hatt lyst til å gjøre lenge og kunne absolutt ønsket meg dette. Var innom dere i fjor sommer på deres avdelingen i Mosjøen men da var dere stengt. Har hørt masse bra om dere og kommer gjerne å gjør dette på deres avdelingen enten i Oslo eller Mosjøen 👍😊.

    36. Ja takk sier jeg bare! Tenk og kunne våkne opp om morningen med øyenbryn! Ikke minst kunne ta seg i ansiktet uten og få øyenbryn overalt! Ja takk gjerne 😍

    37. usikker på hva jeg skal skrive her, for å vinne. Men Gud bedre å lyst e har på permanent make up på bryna:) har lyse bryn i forhold t hårfargen så de må tegnes hver dag. Å d hadde spart meg for mye jobb og tid som heller kunne vært brukt på min 4- åring (er alenemamma),
      Så dette står garantert øverst på mon ønskeliste:))
      Mvh Beate Hansen

    38. ønsker meg slike bryn da jeg har begynt å miste hårene mine på mine naturlige og at jeg syns dere lager så utrolig fine bryn =)

    39. da er linken delt å likt 🙂 krysser fingrene for at det er jeg so. Ender opp med nydelig bryn som er utført av dere 🙂 klemmer

    40. Likt og delt. . Ønsker meg veldig i en hektisk hverdag med 2 små, full jobb etc. Kanskje slipper jeg å sminke meg i bilen på vei til jobb.. 🙂 vil jo ikke være til fare for andre .. 🙂

    41. Ja takk 😍 vil så inderlig prøve ut dette 😇 vet flere som ha gjort det og er fornøyd med resultat 👌

    42. Super bra konkurranse!! Har følgt dere lenge her og på instagram. Må si jeg er veldig imponert over hvor naturlig dere får øyenbrynene til å se ut!! 👍 hadde så klart vært overlykkelig hvis jeg vant 🙏🙏🙏 i og med at mine er så lyse og tynne og er ganske lei av å sminke på litt fylde og farge. 😊
      Ha en fin dag/ kveld. 😃

    43. Har både likt og delt dette innlegget. Og ønsker gjerne å vinne nye bryn. Er misfornøyd med dem jeg har. Lyse og bustete 😑

    44. Krysser fingrene og tærne for at navnet mitt blir plukket ut og løper til Oslo øyeblikkelig;) hilsen ei som gjerne skulle hatt noen bryn;)

    45. Har lest og hørt mye positivt om Sol Pmu og skal bestille time for permanent
      makeup av brynene.Det gleder jeg meg veldig til.Spennende 🙂

    46. hadde værr en drøm å fått så fine bryn <3
      man glemmer å ta vare på seg selv i hverdagen .det er ikke ofte man setter seg selv i første rekke... men burde gjort det litt oftere innimellom 🙂 ønsker dere alle en god uke, og ta vare på dere selv like godt som alle andre <3

    47. har lenge ønsket å tatovere øyenbryn, da jeg synes det er en kamp å tegne de, og aldri føler at resultatet blir bra. Har et hakk i det ene øyenbrynet som jeg ikke synes er særlig fint uten å tegne. Har undersøkt flere klinikker og deres er de jeg synes har best resultater, og har hørt og lest masse positivt om dere. Siden jeg er student er det ikke bare å hoste opp over 5000 kr, så det hadde vært supert å vunnet dette! 🙂

    48. hei,
      det er min tvillingsøster, som har fortalt om dere! Hun viste meg bilder på instagram, og resultatene blir kjempe bra! Det ser naturlig ut! Håper jeg har vinnerlykke 🙂 Hadde hjulpet veldig mye i en travel hverdag å ha perfekte bryn 😉

    49. Dette hadde vært moro å prøve. Farger bryn hver dag da jeg har arr på høyere side og må fylle inn der det mangler. Hadde vært kjekt å sluppet dette hver eneste dag 🙂

    50. Likt og delt 🙂 Håper jeg vinner, så jeg slipper å stå i evigheter å prøve å rette på det naturlig skeive utgangspunktet jeg allerede har!
      Mosjøen

    51. Dette er noe jeg virkelig ønsker meg da jeg er så sinnsykt lei av å tegne bryn hver dag! Hadde blitt super takknemlig over å vinne noe sånt.

    52. Hadde vært morsomt å vinne. Har utrolig lyse bryn til å være så mørk som jeg er. Er sååå lei av å tegne bryn hverdag for å se normal ut 🙂 hihi <3

    53. Likt og delt 🙂 er så lei av å må tegne opp brynene hverdag for å se normal ut. Har utrolig lyse bryn til å være så mørk 🙂

    54. Jeg kommer også til å bestille meg time etterhvert! 🙂 Har sett på arbeidet deres over laaaang tid nå, og jeg blir bare sååååå imponert over kundeservice og kunnskapen deres! Jeg håper jeg er så heldig som får møte dere snart! Dere virker så utrolig hyggelige!
      Mvh
      Sandra

    55. Hadde vært utrolig moro å vunnet nye bryn, sliter med dette til daglig og n´blir aldri bra 🙁 Krysser fingrene 😉

    56. Åå, det hadde vært kjempestas å vinne!:) Jeg har vært heldig å fått være modell for dere før og fått kjempeflotte bryn. Men trenger sårt refill før bryllupet mitt<3 Krysser fingre og tær

    57. Jeg ønsker meg veldig “nye” bryn. Jeg har veldig lyse bryn og er så lei av å hele tiden måtte farge bynene!!

    58. Ønsker virkelig å fikset brynene ordentlig. Jeg har naturlig ganske tjukke/brede øyenbryn, så derfor begynte jeg å nappe. Må alltid fylle brynene der det er lite hår (grunnet overnapping som nybegynner ). Hadde vært perfekt å fått permanent pene øyenbryn!

    59. Å vinne bryn hadde betydd veldig mye for meg. Da jeg har fått store problemer med mye akne(kviser) i ansiktet for et halvt år siden,og selvfølelsen er på bånn. Jeg ønsker derfor å gjøre noe med utsende for å føle meg bedre. Har ønsket meg dette hos dere lenge og ser godt hvor forskjell dere kan gjøre på en naturlig fin måte. Hilsen en jente som ønsker en forandring 😀

    60. Jeg prøver lykken. Ønsker meg virkelig dette, da det vil gjøre hverdagen enklere for meg med å slippe å tegne brynene i en stressende hverdag som småbarnsmor, student og grunder. 🙂 Ønsker alle lykke til 🙂

    61. Det hadde vært såå fantastisk å vunnet! Skal gifte meg i juli og har lyst å være så fin som mulig den dagen for min kjære, og mine nærmest ikke-eksisterende øyenbryn hadde blitt overlykkelige over en makeover 🙂 har derfor likt og delt og hååper 😄

    62. Har lest mye positivt om Sol Pmu på nettet. Har bestilt time til konsultasjon av bryn og gleder meg til å få bestilt time for permanent makeup.

    63. Hei. Likt og delt dette.
      Jeg har fulgt dere en stund nå på face og insta. Liker virkelig resultatene! Jeg er inne i mitt 34 år og ser frem til å få mulighet til å prøve PMU på bryna: stå opp og føler meg fin og IKKE MINST:svømme og ha like fine bryn etterpå. Og få mer farge og fylde vil hjelpe så slipper jeg å sminke dem.

    64. Jaaaa. Jeg vil vinne.
      Er lys i håret men farger det mørkt.
      Øyenbrynene er superlyse, jeg farger de tredje hver uke. De er også litt tynne og lite hår, så pemanente øyenbryn er midt i blinken for meg. Håper på å vinne, blir veldig glad. Birgitte

    65. Har sett flere venninner og bekjente som har vært og fiksa bryna sine hos dere, og skulle ønske at lommaboka mi var enig også 🙂 Dessverre er den ikke det, og jeg ønsker meg dette i gave! Har termin 8.mai, så dette hadde vært en fin “sett pris på mor”-gave til meg selv <3

    66. Trenger sårt å vinne, vil ta meg en evighet å spare og jeg har siden ungdomstiden hatt halve bryn og ikke tett mellom hårene. Håpløst å få fine bryn på egenhånd.

    67. Vill gjerne vinne 🎉 Har en gammel tatuering på brynen som ikke er alls pen lengre. Og veldig tynt med hår. Det hadde virkelig vart fint å fått nye bryn til våren 💖

    68. Har sett fantastiske resultater på venninner som har vært hos dere, og skulle mer enn gjerne vært og fått nye bryn selv. Ikke så lett når man er fulltidsstudent og lever på studielån. Men brynene har alltid vært et kompleks.

    69. Håper på å få mulighet til dette.Barberte bort øyenbrynene mine som fjortis(er nå 33),angrer bittert da disse ikke vokser ordentlig ut igjen og jeg må tegne opp hver dag.:( Ser veldig fake og unaturlig ut….hjelp

    70. Det hadde vært såå fantastisk å vunnet! Skal gifte meg i juli og har lyst å være så fin som mulig den dagen for min kjære, og mine nærmest ikke-eksisterende øyenbryn hadde blitt overlykkelige over en makeover 🙂 har derfor likt og delt og hååper 😄

    71. krysser fingrene 😄 hadde vært perfekt, gjort en gang før på grunn av at jeg ikke får bryn selv 😕 så super fornøyd, blir spennende 😊

    72. Har fått tatovert bryn til SOL for flere år siden. Ble kjempefornøyd. Kunne tenkt meg en ny runde med påfyll. Mvh Tove F

    73. morsomt med slike konkurranser! Følger dere tett i alle sosiale medier! Dere gjør underverker for kundene deres!:)
      Cecilie

    74. Prøvde å tatovere bryn i tyrkia for 2 år siden, men det var helt mislykket, ønsker meg nye😉😉

    75. Flinkeste dama på permanent makeup tattoo har jeg hørt!!! 😀
      Hadde vært en ære å fått dette utført av deg 😉

    76. jeg var hos sol da hun hadde salong her og var helt i starten av tatovering,jeg fikk tatovert brynene og eylainer og skjønnhetsflekk.:) og det var kjempe stas.da jobbet jeg i full jobb og hadde råd til det. jeg er så lei av å må styre me brynene som jeg har veldig lite igjen av.dyrt hver 14 dag til frisør og få nappet og farget brynene og etter at min faste frisør flyttet såhar jeg ikke funnet den rette plassen for å få de perfekte prynene.jeg må i til legg bruke en eylander fordi jeg har mistet så mye hår.har prøvd å spare men me å nyetablere seg me all møbler og bo alene så er dette vanskelig. og jeg har sett resultatene her i mosjøen og og hun får og så brynene så fint til. 🙂

    77. jeg var hos sol og tatoverte bryn,eylener og “skjønnhesflekk” helt i starten da hun hadde egen hudpleie salong. nu er 44 år og har så problemer me å finne ny frisør, hudlpleie som kan få brynene mine så fine som den frisren jeg tidlgere haddde som flyttet.noen ganger er fargene og bynene forkjellige og det er slit ssomt og dyrt og gå hver 14 dag pga brynene og i tillegg så har jeg så lite hår igjen at jeg må bruke en eilender hver dag, og de lyse brynene er vanskelig når de er helt lys.brukwe så mye tid og penger for brynene og ikke ofte jeg har fått komentar fra andre at brynene ikke er like danne ,det ene lysere. og tynkt me eylanier og dyrt.så jeg håper jeg vinner denne konkuransen da jeg ikke jobber foreløbig og erholder på ¨ny etanblere meg alene i ny leil og må ha alt nytt.så bi takk nemmelg både på tid og økoomisk hvis jeg vinner å tatovere brynene:)og hørt hun i mosjøen og sett resutalter på at hun også er veldig flink:)

    78. vil gjerne ha nye fantastiske utført av deg Sol eller Anniken 🙂 er ikke mange timene for meg å kjøre til Mosjøen 😉 Krysser fingrene for det her 😀

    79. Hei!
      Jeg har hørt så utrolig mye bra om dere og har så lyst til å fikse brynene mine. Jeg har vært plaget hele livet med at brynene mine ikke syntes og dem er stygge. Det er ikke alltid jeg orker å sminke meg på morgen, så permanente bryn hadde passet meg midt i blinken! Lykke til alle sammen:-)

    80. Å vinne dette har vært som en drøm som har gått i oppfyllelse !! 😀 har likt og delt og krysser alt jeg har for å vinne 😀

    81. I vinne dette hadde jo vært en drøm som gikk i oppfyllelse 🙂 Dere er utrolig dyktige 🙂 Likt og delt og krysser alt jeg har for å bli den heldige vinneren 🙂

    82. Hei på dere 🙂
      Jeg har lest mye her inne på bloggen deres og sett så mange utrolig flotte bilder av deres verk. Må si dere er dyktige med alt av det dere utfører. Resultatene er kjempe naturlige og lekre!!:-);-)
      Det hadde vært en ære å bli vinner av et sett med nye bryn hos dere, skal krysse fingre og tær;-):-)!! Likt og delt.

    83. Jeg har vært innom bloggen deres en del ganger og sett hva dere holder på med. Jeg ønsker meg virkelig nye bryn av dere og det er fordi jeg selv ødelegger mine. Jeg napper feil, har forskjellig form på de. Jeg får det rett og slett ikke til og trenger virkelig en make-over på mine! 🙂 Har både likt og delt innlegget 🙂

    84. hadde vært stor stas å vinne bryn! Er helt lys fra naturens side, å er nødt til å jevnlig farge bryn! Ikke noe problem egentlig, men er vanskelig å finne riktig form hvis brynene blir for lyse før neste farging 🙁

    85. Det hørtes flott ut.
      Lest masse om dere 🙂 ha en riktig god helg fra en som aldri har hatt synlige bryn

    86. Heisann på en fredag 🙂
      Håper jeg kan prøve permanent make up, kjekt å være ferdig i en fei på morran når motorsport sesongen min starter. X fingrene for at det blir meg som kan gå ut kjapt og frech på morran utover våren / sommeren.
      June

    87. Likt og delt:)
      Krysser fingrene, d hadde vært utrolig moro å vinne:) hadde spart sååååå mye tid på å slippe å tegne å tegne dissa bryna:P

    88. Hei!:) åååå ja dette hadde jo vært perfekt, har lenge ønsket å prøve meg hos dere, sett masse fine bilder:)

    89. Har lenge tenkt på å investere i nye bryn, da mine e veldig lys og ikke har nå særlig form. Syns den stråteknikken e heilt fantastisk og syns dåkk e veldig flenk! *krysse fingran her* 😄

    90. Oi!
      Dette er noe jeg virkelig ønsker meg! strevet med å få til like bryn med sminke på morgenen er nok til å ta piffen av de fleste i lengden, har holdt det gående i snart 15 år!
      Jobben krever sitt av brynene også, er førskolelærer og er nær barn store deler av min dag, og de har vel alle gått rundt med litt av mine bryn etter en kos, eller vi har leka sammen 🙂

    91. Ønsker meg veldig nye bryn, da jeg engang på ungdomsskolen for mange år siden barberte brynene.. Jeg har aldri fått tilbake hårene på sidene, så er avhengig av og tegne. :-/ og det er ikke alltid det varer eller blir pent. Har villet ha permanent i mange år! 🙏🙏 har også likt og delt 👍☺️

    92. jeg ønsker meg veldig bryn hos dere! Har en venninne som nylig har vært hos dere, og hun skryter dere opp i skyene. Og d er vel ikke rart, brynene er super fine! Desværre strekker ikke lommeboka til for å få gjort d, derfor prøver jeg meg i konkurransen. Håper på lykke, for det hadde vært stas!

    93. Ønsker meg veldig nye bryn 🙂 Med termin neste helg, hadde dette vært den perfekte mammagave 🙂 krysser fingre og håper.

    94. Har fått mine bryn ødelagt av noen på biotek PMU, kjipt for ei på snart 18. Så dette hadde vært noe! Krysser fingrene:D

    95. bryn er det viktigste ett ansikt kan ha!
      Elsker det dere gjør! Brynene er fantastiske 😀

    96. Først vil jeg si at dere gjør en fantastisk jobb, dere bør være utrolig stolte av arbeidet dere utfører!:)
      Det hadde vært helt fantastisk å vinne denne konkurransen! Det hadde vært en drøm å kunne kaste brynsfargen ut av vinduet 😉 Da brynene må farges minst hver uke for å holde seg fine hele tiden!!!
      Krysser fingrene! 😉
      LIKT OG DELT!

    97. Vil veldig gjerne vinne tatovering av bryn. Er avhengig av og tegne på bryn hver dag…og hadde blitt så glad for og kunne slippe dette.
      Dere har fantastiske resultater.
      Ikke lange veien til Oslo heller.
      Krysser fingre 😊

    98. Nye bryn utført av SOL PMU ville vært fantastisk før sommeren. Jeg har tidligere bestilt time, men pågrunn av studenttilværelse strekker ikke lommeboken til. Både Sol, Anniken og de andre som pigmenterer viser flotte resultater som jeg sikler over hver gang ett før- og etter bilde postes. Ååå, som jeg ønsker meg nye bryn! 🙏 Krysser fingre, tær og de få brynhåra jeg har!

    99. jeg har alltid ønsket meg nye bryn. Har så og si ikke bryn selv. Kan nesten ikke nappe de for da blir de borte🙈. Hadde jeg hatt penger nok hadde jeg påkostet meg dette for mange år siden

    100. jeg har hatt usynlige bryn hele livet så dette hadde passet perfekt for meg:-) dere er kjempeflinke 🙂

    101. Har veldig lyst å få tatovert brynene mine. Er noen årsiden sist og de trenger desperat å bli fikset på😊👍

    102. Det hadde vært strålende å få nye bryn hos dere😃 har fulgt med på dere, og det er råflott👍 har helt lyse øyebryn som jeg “tegner” og farger….blir det bra resultat på meg også da? Med lyse bryn…hadde vært fantastisk å slippe “malejobben” hver dag😛

    103. etter å ha sett så mange gode resultater, har øyenbrynstime hos dere havnet øverst på ønskelisten 🙂

    104. Dere er helt klart de beste på bryn, og jeg håper at jeg er den heldige som blir trukket ut;-))

    105. Dere lager helt klart de flotteste brynene jeg har sett, så jeg håper det blir meg som vinner;-))

    106. Endelig bestilt meg time, men hadde jo vært fantastisk å vinne brynene 😊 krysser fingeren og liker og deler 👍

    107. Likt og delt! Har ønsket meg bryn hos dere i flere år! Landets, om ikke verdens beste pmu artister finner man hos dere, det er jeg helt overbevist om etter å ha fulgt med både på blogg, insta og nettsiden en god stund 🙂 krysser alt kryssbart for nye bryn! 😀

    108. Det hadde vært som en drøm som går i oppfyllelse å slippe og tegne på bryn hver morgen. Krysser fingrene for at jeg blir plukket ut. 🙂

    109. jeg følger med alt dere gjør, og kan nesten ikke tro at det kan blir så bra ……ser naturtro ut 🙂
      deler og liker 🙂

    110. Jeg har bare sett fantastiske bryn etter behandling utført av supertalentet Sol. Det hadde vært kjekt med litt korrigering og utjevning av de brynene jeg har nå! Og å kunne fått det fra Sol hadde vært en drøm gått i oppfyllelse. Krysser fingrene!

    111. Helt utrolig! Nå sliter ikke jeg med for lite hår på bryna eller lite pigmenter fra naturens side, men er med i konkurransen for mamma<3 hun ønsker deg fælt nye bryn:-) dere gjør en fabelaktig jobb!

    112. Har helt lyse bryn, så må farge/tegne hele tiden. Hadde vært så kjekt å sluppet det 🙂 Likt og delt 🙂
      Ha en fin helg!
      Med vennlig hilsen
      Lene Kvalvik
      @lenebeate

    113. Detta är något jag drömt om i flera år, önskar jag hade fått möjligheten att göra det hos er 🙂

    114. Åh jeg har så lyst til å vinne så JEG kan få fiksa mine og slipper å tenke så mye mer på de og streve med få de fine om morgenen, for er ikke så lett når man har en liten ei som skal ting 💜

    115. Bruker ca 30- 40 min hver dag på dem jævla bryna mine. .. dem er et problem rett og slett.
      Tenk om jeg bare kunne stå opp å se bra ut 🙂 🙂

    116. Det er så fint. På tide å gjøre det, når man blir litt opp i åra blir bryna så tynne…hmm. Det ser ut til at dere er perfekt for dette:)

    117. Ja takk!😊 Kunne veldig tenkt meg og fått bryn av dere.De ser så utrolig naturlige ut!Krysser fingrene for meg😊

    118. Fantastiske fine bryn! Håper mine også kan få muligheten til å bli så fine!😄 krysser fingrene

    119. Åh, dette har jeg ventet på! Håper jeg er så superheldig og blir trukket av den beste 😀 Venninnen min er superfornøyd med deg, Solvår <3

    120. likt, delt og anbefalt og alt👍 håper jeg kan ha litt flaks trenger å fikse bryna mine 😩 er student så har ikke mulighet, men å vinne det hadde vært fantastisk 😁

    121. likt og delt!😁 Håper veldig at jeg vinner, da sparer jeg mye tid som jeg kunne brukt på andre ting enn å “tegne på” brynene mine over de helt hvite hårene..!

    122. Har siden ungdomstiden slitet med Bryne mine! Må alltid ha på bryn pudder å tegne d på, får ikke form heller 😢😢😢 mitt største ønske er å få dem ordnet.. Men pga jeg er alenemor til 2, og kronisk syk, har jeg ikke råd…. Hadde vært himmelsk å ordna de❤️

    123. Ønsker meg så inderlig bryn fra dere! Synes ikke mine bryn rammer inn ansiktet noe fint pga manglende hår innerst. Og det hadde vært en drøm å fått bryn utført hos dere! 🙂 krysser fingerne og håper jeg er heldig.

    124. Dette hadde virkelig vært noe 🙂
      Likt og delt, krysser fingrene.
      Lykke til alle sammen 🙂

    125. Har de siste årene tenkt mer og mer på å få nye bryn, av deg/dere. Men som student er dette noe som ikke er mulig å prioriteres. Synes dere gjør en fantastisk jobb!:) Har flere venninner som har fått bryn av ei som er opplært av deg, og de er svært fornøyde.
      Likt og delt innlegget. Krysser fingrene for vinnerlykke for første gang 🙂

    126. Hadde jeg vert så heldig å kunne få sluppet å tegne bryn på megselv hver dag. Synes dere er kjempeflinke! krysser fingrene på å vinne konkuranssen 🙂

    127. Jeg hadde blitt kjempe glad hvis jeg hadde vunnet “nye” bryn.. Det er en ting jeg dessverre prioriterer altfor sjeldent..

    128. Jeg har ønsket meg bryn i over ti år! Har ikke bryn og må sminke og farge hele tiden for at de skal synes! Dette hadde vært en drøm for meg 🙂 innlegget er likt og delt 👍

    129. Jeg prøver lykken igjen..:)
      Ønsker meg veldig å vinne denne konkurransen. Dere har svært dyktige arbeidere som gjør utrolig lekre jobber… eneste stedet jeg hadde turt å tatt PMU tror jeg faktisk. Krysser alt som krysses kan og håper 🙂

    130. Hadde vært en drøm å kunne fått noe så fint i 40 årsgave! Håper inderlig det blir meg😜👍

    131. jeg prøver igjen 😊 alle gode ting er 3 👌Jeg drømmer meg bort i alle brynbildene som dere legger ut! 💛😇

    132. Hadde vært en drøm som gikk i oppfyllelse! 😀 Hørt mye positivt og jeg håper virkelig jeg blir den heldige!!:D

    133. helt nydelige bryn-pmu dere utfører! Gleder meg veldig til det blir min tur å komme østover å få meg nye bryn 💖

    134. Hørt så mye om dere og hadde blitt verdens heldigste om dere forvandlet mine øyenbryn til noe vakkert:)

    135. Likt og delt. 🙂 hadde vært fantastisk med pmu bryn! Tegna på i nærmere 10år grunnet lite hår og knapt noe farge på dem..litt lei nå.. 🙂

    136. Skulle gjerne ha vunnet 😀 Jeg fikk et slag over H øyebryn da jeg var 3 år og måtte sy 9 sting. Det ble ett arr der som mangler hår. Strir litt med å få brynene til å se fine ut hver dag. Så.. Lykke til til meg 😉

    137. Det hadde Vært sååååå topp og vunnet jeg kjører med glede ett stykke for å få nye bryn:):) jeg mangler litt på siden av øyenbrynet og dette har plaget meg siden jeg kan huske:) krysser fingrene :):)

    138. Likt og delt ! 😁 sitter nå krysser det som kryssat kan! Starter på jobb kl 07, og må stå opp litt over 05 for å rekke. Dette mykje pga ein veit aldri hvor langt tid bryna tek. Varier frå dag t dag! Ønsker å for ein gongs skyld kunne komma på jobb og eller i hverdagen med like bryn i farge og fasong hver dag! Og ikkje dagsbasert på om ein har ein go’ eller dårleg dag med tegning 😝

    139. Å dette har jeg ønsket meg så lenge💜
      Er så lei av og tegne de opp hver dag.
      Håper og krysser fingre og tær!!
      Avd Oslo

    140. Hei! Jeg gikk i klasse sammen m/ Kristine bjerknesli i h2 forresten, hun skrytte mye av deg 🙂 jeg vil gjerne vinne nye bryn for min mor, da jeg stadig sminker og farger brynene hennes. (Jeg har alltid nappet/farget/sminket og formet bryn, først på fritid så i jobbsammenheng). Min mor synes det er vanskelig å legge brynsminke selv, og jeg har lenge sagt at hun må til sol i Oslo og få fikset de, noe hun også har villet lenge selv. Hun er 66 år nå og har begynt å miste brynhår, noe som jeg synes er enda en grunn til å ta Pmu da der blir vanskeligere å farge. Hun føler seg så fresk når brynene er stelt og ser mye yngre ut, så jeg vil virkelig vinne for henne så hun får fikse de : ) da blir hun sååååå glad <3 Gunvor Marie Framnes... håper på det beste og krysser fingrene. 😀

    141. Jeg har fått et nytt liv etter at jeg fikk nye øyenbrynene hos dere:) jeg mener virkelig at dere er de flinkeste vi har her i landet!!!takk❤️

    142. Fantastisk premie for meg som har en liten gutt på 7 mnd. Hadde følt meg mye freshere om dagen, i tillegg til at det gjør jo min hverdag litt lettere. 😉

    143. delt, likt og ville gjerne gitt bort premien til ei kjær kollega , ei fantastisk hjertesykepleier som har siklet på mine fantastiske pmu-bryn i straks et år <3

    144. Håper virkelig jeg vinner.
      Uansett hvor mye jeg prøver får jeg aldri brynene mine slik jeg vill klarer jeg det med et så blir det ikke likt det andre. På det korteste bruker jeg 15min hverdag på bare brynene og det er minst! Hadde hjulpet meg utrolig mye om jeg hadde vunnet.

    145. ønsker meg veldig bryn fra dere 🙂 Er nå 3 dager på overtid med bebbis nr 2. Så et sett med bryn fra dere i “mammagave” til meg selv, hadde vært tipp topp. Jeg krysser fingrene.

    146. Dette haddr vært fantastisk å vinne. Jeg har aldri hatt mye øyenbrynshår så har alltid måttet tegne opp, noe som er enda mer slit nå med sønnen min på 10 mnd. Tror ikke jg kan telle hvor mange ganger jg har endt opp med et halvt øyenbryn etter at han har gnidd meg i ansiktet 😂

    147. Liker og deler. 🙂 Dette vært kjempe flott å vinne. Liker så godt at det arbeidet dere gjør ser så utrolig naturlig ut. Kjempe flinke er dere! 🙂

    148. Håper og krysser alt som kan krysses. Vil gjerne nominere moren min. Hun har stilt opp for meg så mye og bruker heller penger på meg og min datter fremfor seg selv. Hun har ikke hår på øyenbryna sine og å tegne de er hun ikke flink til så mange ganger går hun rundt uten øyenbryn. Har veldig lyst til at hun skal få noe tilbake for at hun er så snill og god. 🙂

    149. Ønsker meg virkelig litt farge på brynene, ikke bare bare å være blondine.
      Anniken du ble kjempe fin.
      Krysser fingrene og håper jeg blir den heldige.

    150. Ønsker gjerne å få nye bryn utført av pmu sol 😄 har kraftig hårvekst på mine bryn som gjør at tattoveringen jeg har er svak å fort mister fargen 🙁 farger brynene alt for ofte pga dette problemet!

    151. perfekte bryn å så naturlige, jeg har så lyst bryn at man må streke di opp får å heletatt se di å det går ikke ann å farge di heler,

    152. Ville hvert en drøm jeg har hatt lenge å få fikset på mine bryn . Har sett hvilket flott arbeide dere gjør så nå krysser jeg alt jeg har å håper å bli en av de heldige 🙂

    153. Dere er så fantastisk flinke. Har selv ikke time før i januar 2016, men dette ønsker jeg meg virkelig !!

    154. Nye bryn ha vært fint, da de gamle ble gjort i utlandet og ikke er helt med lengre. Tenker og å få min mor med 😀

    155. Hei og hopp! Er allerede kunde hos dere, å super fornøyd med Anikken som fikser mine bryn;)) Velger allikevel å like dette innlegget og dele det videre, da jeg vet om min mormor som lenge har hatt ønske om nye bryn, da hun er snart 80 år, i en lang periode har hun vært mye syk og dermed mistet både hår og bryn. Hun er en sta gammel dame som jeg skulle ønske å glede ved å evt gi henne alt hun selv ikke har råd til. Forteller alltid hvor vakker hun er, men ser det ikke selv.Nettopp derfor hadde hun trengt å
      oppleve sin egen skjønnhet igjen med nye bryn! Dette hadde betydd så utrolig mye. Å jeg vet at det er noe hun hadde satt vanvittig pris på! Mor❤ Krysser alt jeg har for at du blir den heldige som får denne premien. Glad i deg:))

    156. Hei :))
      Har vært hos dere som demo på deres kurs. Dette blir jo en fantastisk premie for den heldige .Har siden deres siste kurs hatt planer om og bestille time for påfyll. Mistet hår, vipper og bryn etter cellegiftkurer for 6 år siden. Har fått øyevipper og langt hår, men bryn uteble og kom aldri tilbake. Ønsker meg og bli hel igjen hos dere :)) Maybe I deserve it :)) en fremtidig kunde ….

    157. Hadde vært noe å vunnet et par bryn slik at man slipper å bruke laaang tid om morgenen til bare sminking :-). Studenten Krysser fingrer!!

    158. Åhh hadde vært midt i blinken for meg nå. Bryna min ser ikke ut, men når man har 3 små barn på under 4 så har ikke lommeboka Mi passet til noe slikt. Så krysse fingrer nå på at jeg kan være en vinner nå 🙂

    159. Wow, så flotte bryn! 😊 Trenger virkelig å få fikset mine da de er og blir et stort problem og må alltid tegnes/markeres før jeg går ut av døra. Sporadisk hårvekst kan man vel kalle det da de ikke er like fyldige hele veien hehe. Blir gjerne med i konkurransen og krysser fingre og tær 👍

    160. Har hørt om dere gjennom en bekjent som har fått nye bryn. Skulle gjerne gjort det, mine bryn er bare halve, og det ser litt rart ut. Håper jeg blir valgt 😊

    161. Hadde vært fantastisk å fått prøve! Hørt og sett mye fra dere, spesielt fra avdelingen i Mosjøen! Krysser fingrene 🙂

    162. Likt og delt 😊
      Krysser fingrene ekstra hardt denne gangen! 🙏 hadde vært helt fantastisk for en mørk jente med “gjennomsiktige” bryn ☺️

    163. har fulgt med på sidene deres en stund nå å har så lyst på 🙂 har over nappa bryna så noen plasser kommer d ikke ut bryn:o å som travel tobarnsmor hadde det vert deilig m en ting mindre å stresse m om morraen 🙂

    164. Veldig fornøyd med eyeliner fra dere, så hadde vært supert og fått perfekte øyenbryn også! 😀

    165. jeg er super fornøyd med mine øyenbryn etter jeg har vært hos dere. Så ønsker så veldig og vinne nye bryn til min fantastiske storesøsster som har ønsket seg dette veldig lenge nå. Så ønsker og gi henne nye bryn for det fortjener hun.

    166. å våkne med perfekte bryn , hadde vært meg en fryd.. Og med sols magi, kan man hver morgen spare masse tid😊😊

    167. Prøver igjen ;).
      Da økonomi stopper meg fra å få gjort dette i første omgang, hadde dette vært som å vinne i Lotto om jeg hadde vunnet denne konkurransen 😉
      Ihjelnappet og lyse bryn er til tider et mareritt..!!
      Er kun hos dere jeg hadde turt å gjøre dette også, ikke hvem som helst som får slike resultater!!
      Hilsen Trudelutten

    168. jeg syns dette hadde vært spennende siden jeg har usynlige bryn naturlig og er avhengig av å sminke de daglig av den grunn:)

    169. Drømmepremie! Ønsker meg bryn slik at det faktisk er mulig å se dem. Fantastisk jobb dere gjør:-)

    170. Prøvde å kommentere 27 januar. Men den har ikke kommet med. Ønsker meg veldig bryn, så slipper jeg å tegne ☺ og dere er utrolig flinke 😍

    171. Rekker aldri være kjapp nok til å svare på modell sidene så håper på en sjanse denne gangen for jeg trenger bryn 🙂

    172. Hei!
      Da har jeg likt og delt 😀 Krysser fingrene.. Hadde vært perfekt for en ikke så alt for rik sykepleierstudent med nye bryn til sommeren 🙂

    173. Likt og delt bildet.
      Håper virkelig på å vinne. Mine øyebryn er tynne og mangler stedvis noen hår.

    174. Tror virkelig ikke det er en behandling jeg kunne ønske meg mer enn dette! Krysser fingre, tær og det som er for at denne høygravide kroppen kunne gjort noe for seg selv uten dårlig samvittighet for skjev bruk av penger snart 🙈

    175. Nye bryn fra dere hadde vært fantastisk! 😄 Jeg har tegnet og brukt bryn kygge i mange år, og er så utrolig lei😣 Følger solpmu på instagram, og pmu frister bare mer og mer!

    176. Har alltid slitt med å vokse ut bryna mine, og de er alltid ujevne! Tror det er vrient å skape et naturlig resultatat på meg, og jeg håper dere vil prove me wrong 😉 Hadde vært kjempestas! Hadde gjort det allerede om ikke jeg var på studentbudsjett! 🙁
      – Guro

    177. Likt og delt selvsagt. Hadde dere sett de bryna jeg må gå med hver eneste dag så hadde jeg nok vunnet hahaha. Fantastisk fine bryn og fin farge. Håper på å vinne! 😊😍

    178. Har bursdag dagen før, og dette hadde vært en alle tiders bursdagsgave å få. 🙂 trenger å få bort litt blasshet. – med ellers travle dager med ei lita handicapet datter, blir det ikke prioritert å sminke seg til daglig.

    179. som 5 barns mamma og sykepleie student, er ikke bryn noe som står høyt på prioriteringslista, selv om det har vært i tankene i mange år… Hadde vært fantastisk å vinne 🙂 likt og delt 🙂

    180. Ønsker meg gjerne et par av de feilfrie brynene dere utfører! Skal være en glede å bidra til at det minker med tragiske bryn her i verden😉

    181. Hadde vært perfekt 😄
      Mine bryn er helt hvite så farger de hver mnd 😉
      prøver lykken 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg