Stjernekamp og tårer!

I kveld ble jeg invitert med på Stjernekamp for å heie på Jørn Hoel og Nora. Nora var nydelig og sang så vakkert at jeg ble dypt rørt. Musikk gjør noe med en….

Jeg ble visst zoomet inn i mitt mest gråtkvalte øyeblikk på tv, og en jeg kjenner fra Mosjøen, sendte meg bilde som hun hadde tatt fra tv! 🙂

Hilste også på stjerna selv, nemlig Jørn Hoel. Han var mitt store idol fra tennårene og ikke noe mindre respekt nå. Håper han vinner, men uansett er de gjenværende verdige vinnere alle sammen! Flott kveld på Telenor Arena.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg