Fra hårløse bryn til fyldige. Mulig?

Jeg sponser noen få personer med pmu. Rosa Sparks Skotte er en av dem og er medlem i et nytt norsk jenteband. Selv er Rosa fra Danmark og har vært med i The Voice og nådde nesten toppen. Har blogget henne før så ta en titt blandt innleggene fra første behandling 🙂

Vi liker naturlige resultater og de fleste sminker brynene mørkere om de ønsker det. Pmu er IKKE makeup, noe en del tror når de kommer for behandling.

Rosa er en kul jente som ble modell for meg på 1,2,3 🙂

Litt fres må vi ha over bildene på bloggen på en kommende popstjerne. Følg med sier jeg bare 🙂

Følg meg gjerne på instagram hvor jeg heter: solhegge

2 kommentarer
    1. Hvordan er dette mulig?? Jeg var hos en som skulle bruke threading på brynene mine en gang, men hun tok vekk altfor mye!! Nå har jeg nesten ikke noe hår igjen! Vokser jo aldri ut igjen… Hvordan funker dette, lg tror du det kan være en løsning for meg også?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg