Lærlingeresultat av bryn :)

Vi har jobbet beinhardt i to uker og resultatene blir bedre og bedre. Lærlingen min Ronja har fått jobbe og svette for hva som forventes i klinikken min, men hun gleder seg over hva hun får til, like mye som meg.

Denne kunden fikk flotte bryn og var strålende fornøyd! Vi gleder oss til å se henne igjen for refill. Jeg følger opp hver eneste kunde Ronja får inn og ser over resultatene før de drar hjem. Hun har kun få ledige timer til lærlingepris igjen ut oktober.

Det var i Mosjøen Ronja fikk sin grunnopplæring, da vi ikke hadde tid til å kurse henne i Oslo. Anniken gjorde en suveren jobb, slik at jeg kun trengte finpusse på teknikker da hun ankom avd. vår på Majorstua. Neste helg kurses Ronja i stråteknikk, selv om vi så smått har tatt en lett innføring i hva det innebærer. Er så stolte av hva vi får til og arbeidsmoralen er på topp! 🙂

Det er kundenes resultater vi jobber for, slik at de skal bli så fornøyde som mulige.

Time hos Ronja får du ved å maile: [email protected]

Kunne du tenke deg time hos lærling, del og lik innlegget 🙂

www.solpmu.no

6 kommentarer

Siste innlegg