Kurs i pmu/tattoo? Se resultater :)

Når det gjelder undervisning og ikke minst veiledning og oppfølging av mine ansatte, ser dere at jentene blir raskt dyktige. Kristine har jobbet hos meg et år nå og jeg er superstolt av henne! Vi jobber for å oppnå gode resultater og når det gjelder kursing, håper jeg flere ser nytten av å oppgradere seg. Neste helg holder jeg vg.kurs i stråteknikk og min nye lærling Ronja skal være med!

Ønsker du kurs i pmu?

Mail: [email protected]

Jeg holder få kurser i året i Norge, da vi satser på utlandet neste år 🙂

Sjekk også Annikens resultat av naturlige og forsiktig pigmenterte bryn. Veldig fornøyd kunde. Føler meg priviligert med dyktige jenter på lag. Anniken jobber for SOL PMU både i Oslo og Mosjøen.

www.solpmu.no

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg