Nytt bloggdesign, ikke en dag for tidlig!

Er det noe jeg har lengtet lenge etter, så er det å få bloggen moderne og flott. Dere har vært tålmodige med meg, men som lønn for strevet med å lete etter innlegg på lenker uten bilder, får dere snart en luxusutgave 🙂

I dag hadde jeg Eivind Von Døhlen på klinikken for photoshoot og jeg gleder meg til å vise dere resultatet om litt. Han hadde også med en dyktig assistent.

Eivind jobber som fotograf under artistnavnet: E.D Photographer og holder til i Oslo sentrum. Han driver med : Portrett, bedrift, reklame, models, art, event og konsert fotografering. Spennende mix synes jeg, som også ble det som gjorde at jeg kontaktet han.

Som jeg gleder meg å få alt opp på nett. Dette blir mye mere passende til det jeg allerede har fra før.

E.D Photographer finner dere på facebook 🙂 Sjekk ut!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg