Meløy i mitt hjerte!

Jeg har vært en uke i Meløy (på selve Meløya) og hatt det fantastisk med familien. Vi har kost oss og feiret min mammas 70-årsdag på forskudd. Vi samlet “nesten” alle barnebarna, samt oldebarn og overrasket henne skikkelig. Her er jentene mine, sønnen min Andreas, som dere har sett før på bloggen min, samt Amandas kjæreste Torkil. Anniken ble for øvrig 30 år i går, men skal feires i Skagen neste uke av mamma 😉

Har blitt lite blogging, da det har vært travelt og jeg har prioritert familien!

Før jeg dro til Meløy, stoppet jeg i Mosjøen for litt kos med begge småtrollene mine. Ser de ikke lure ut? 🙂

Denne uka er jeg i Oslo før jeg setter snuten videre til Gøteborg og Danmark. Lilja og pappa, ble med til Stensparken i dag. Verdens beste sted for en liten jente som er gla i vann 🙂 og is!

I morgen venter en spennende dag dere skal få se litt av senere 😉 wait and see!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg