Feiltattoo ble fantastisk!! :-)

Disse brynene er spesielle for meg, da de i utgangspumktet var veldig feilpigmenterte. Jeg tror ikke denne flotte jenta trodde jeg noen gang skulle få skikk på dem. Slik så de ut i går, etter siste refill.


Over på bildet er hvordan hun tegnet dem for å dekke over de feiltatoverte brynene. Under er resultat etter første refill.

Slik så brynene ut første gang hun kom til meg…. det er helt utrolig hva vi har fått til. Kunder som har fått korrigert og rettet opp brynene sine, er de desidert lykkeligste jeg har. Dette har vært litt av en prosess, men nå kan dere se hvor flotte de ble (øverste bilde)   

www.solpmu.no

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg