Vakre bryn en fryd?

Jeg vil absolutt mene at vakre bryn betyr mye for oss jenter, og guttene kommer etter 🙂

Over ser du før/etter behandling pmu av bryn.

Bryn er litt av vår identitet og jeg vet hva det betyr for den/de som mangler bryn helt og må tegne på hver eneste dag. Ikke alle er like flinke til å forme og heller ikke alle dager er like.

De fleste lever med en travel hverdag og haster i vei til jobb, barnehage, møter og aktiviteter. Da kan det være greit å slippe tenke på at brynene sitter der de skal 🙂

Det gleder meg å høre kunder si at dette er det beste de har unnet seg på lenge. Pmu gjør iallefall hverdagen litt enklere for den som har bryn på menyen sin i det daglige.

Dette er brynene til Vakrerom som hun heter på instagram. Om hun ble fornøyd? Sjekk ut profilen hennes….hun har en lekker nettbutikk så det lønner seg å ta en titt!

Følg oss gjerne på instagram: solhegge og solpmu

www.solpmu.no

Liker du innlegget, setter vi STOR pris på om du liker og deler 😉

4 kommentarer
    1. jeg liker å bruke tid på sminke og bryn så for meg gjør det ingenting å våkne litt før om jeg må det. eller så er jeg egentlig arbeidsøkende og går kun hjemme. men det er jo fint resultat i følge bildene da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg