Oslo’s beste massør!!

I kveld fikk jeg massasje av May som driver Tianlai over gata ved House of Oslo. Hun er den beste massøren jeg har gått til og nå har jeg brukt henne fast siden i fjor høst. Fantastisk dame med magiske hender. Ingen pusekatt, men fast i grepet som tøyer hver en muskel i kroppen. Jeg unner meg alltid 90 effektive minutter hos May og går aldri skuffet derfra.

Kan nevne at hun har jobbet for Dakai og Dragonfly, så hun må ha vært et tap for begge sentrene da hun startet for seg selv 🙂

Setter stor pris på om dere deler innlegget, for mange trenger en dame som May. Hun sørger for at jeg holder skuldre og nakke i ok stand til ferien min i juli.

Sjekk ut: www.tianlai.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg