Mary Ritcherson kurser for SOL pmu

Alle elsker Mary og det gjør jeg også. Bryn og hårpåtegning er en kunst.

Jeg har en enorm stolthet og respekt for faget og ser jeg noe inspirerende og flott, tar jeg grep om saken. Jeg deler derfor Mary med mine elever og ønsker flette Mary’s teknikk inn i min egen 🙂 Har lenge hatt kontakt med Mary hvor vi utveksler erfaring, og hun får superlativer verden over.

Hvis man tror man er ferdig utlært er man ferdig!

Vi tar også elever inn som ikke har tatt kurs hos oss, men SOL pmu’s elever vil bli prioritert. Vi har allerede fått elev fra England med hos oss i Norge og det sier ikke så lite om hvor annerkjent Mary er!

Kurset med Mary blir i januar 2015 og er allerede halvbooket etter en dag på nett. Ønsker du lære Mary’s stråteknikk, sender du meg en mail på: [email protected]

Det vil også bli satt opp en dag med microneedling, også med Mary som kursholder.

Vi har mye spennende på planen for våre elever i 2014 og kommer på våre snart oppgraderte nye websider 🙂

Tar du grunnkurs hos SOL pmu i 2014, har du mye å se frem til du også. Vi starter skole i nye freshe lokaler på Bislet!!

4 kommentarer
    1. Hei, jeg lurer på hvor mye det koster og hvor lenge varer det? Jeg er også interessert i å vite mer om mikroneedlingkurs. Pris, start, varighet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg