Akupunktur hjelper meg!

Har stor effekt av #akupunktur og Eva Carhrine gjør en super jobb med nakke og skuldre! Nå er jeg endelig på rett kjøl, men flere behandlinger gjenstår. Er så imponert over effekten, da jeg fikk full låsning i ryggen. Har en jobb med stort arbeidstempo, lange dager og statiske bevegelser.

Nåler har jeg stor tro på og kjenner forbedring for hver gang. Anbefaler Eva på det varmeste 😉

Kjenner du noen som trenger behandling, er det bare å dele innlegget. Jeg anbefaler aldri noe, eller noen jeg ikke har vært fornøyd med. Akupunktur kommer jeg heretter til å følge opp med faste timer også for å forebygge.

Ingenting er som god helse!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg