For tettsittende bryn?

Med makeup kan man trikse og mikse og i det ene øyeblikket kan det være kult. Men med en permanent pigmentering/tatovering er det best å gjøre det så naturlig som mulig. Makeup kan man eksprimentere med og fjerne, men pmu sitter i mange år. Hva sier dere?

Som mamma til 4 tenker jeg alltid på hva jeg selv ville ment om jentene mine kom hjem med feks. brynene pigmentert alt for tett i pannen. Jeg synes det er kult med makeup og det man spontant gjør til tider, da er alt lov. Med pmu/tattoo er det mere komplisert. Makeup kan du legger over pigmenterte bryn uten problemer om ønskelig. Det gjør vel du som har bryn fra før også?

Noen tanker fra en som står for arbeidene sine og som ønsker gjøre kundene fornøyde. Nå er det slik at man ikke i alle sammenhenger kan please alle, men viljen hos oss i SOL pmu er der 🙂

Nå har denne frøkna to refiller igjen og kan selvsagt være med å bestemme om hun vil ha brynene sine mørkere, fyldigere, mere knekk og litt tettere i front, men ikke så tett som hun tegnet de daglig. Må presisere at hun ble superfornøyd i dag. Gleder meg til å se deg igjen 🙂

2 kommentarer
    1. Ja hun kan være glad for at dere er så flinke. Var ikke pent før hun kom til dere, og brynan ble kjempefine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg