Dayspa i Lofoten!

I dag er det gråvær i Lofoten og Risvær, etter 8 dager med strålende sol. Hva er vel bedre enn litt egenpleie da? Elixir er den beste serien så langt som jeg har prøvd, men veksler litt da det er sunt. Virkestoffer må holdes ved like og bruker man kun en ting over lengre tid, blir det som å spise poteter og kun det et helt år i strekk. Variasjon i intervaller er bra. Linda Johansen har noen produkter jeg bare elsker. Roseoljen er et av dem og nydelig på solbrun hud.

Jeg poster ikke hver dag på bloggen i ferien, men noen oppdateringer blir det. I dag fikk jeg mail fra Visit Norway på fb om de kunne få bruke noen feriebilder av meg, noe jeg syntes var utrolig hyggelig. Sjekk ut facebooksiden til Visit Norway i dag og dere ser dem 🙂

Instagram bli oppdatert hver dag og dere finner meg der under: solhegge

Har tre flotte konkurranser på instagram nå hvor dere kan vinne dere gratis modellbehandlinger på kurs, bryn og leppebehandlinger av mine nye jenter som starter opp i september!! Sjekk ut og lik gjerne innlegget her, for å tipse andre 🙂

Fortsatt flott sommer!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg