Spaweekend i Gøteborg!

Jeg er i Gøteborg denne helgen. Litt jobb men mest relax og spa. To dager har denne unge damen slitt med meg og myket opp stive muskler og ledd etter snart 3 mnd hardkjør på jobb. Lange dager med kunder og opplæring av nye jenter krever sitt, så dette hsr vært en drømmeweekend jeg unner alle. Skal være flinkere med å prioritere meg selv nå og Gøteborg er for meg nå et lite stykke Thailand. Vakre omgivelser i Paragon Resort og dyktige massører. Asian Massage&Spa anbefales på det sterkeste. Skal definitivt besøke stedet som lå vegg i vegg med Radisson Blue.

Hotel Post fikk også et besøk og kaffen var nydelig. Jeg og Katarina koste oss slik at vi helt glemte tiden 🙂

Vil snart tilbake igjen og gleder meg til å få ting i gang i vårt vakre naboland 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg