Ny shampoo og luxusspa!!

Besøker dere Gøteborg må dere stikke innom Aqua hår og spa for unne dere litt luxus for en weekend. Sjeldent lekkert innredet og intimt. Roser og små detaljer pynter opp, som prikken over i’en.

Produktfreak som jeg er, handlet jeg inn en ny hårserie til badet mitt 😉 Hadde gitt meg selv forbud mot nye produkter, men det var nok å sette snuten over flasken for å kjenne den nyyyyyydelige duften av davines. Wow sier jeg bare 🙂

Amanda. Om du leser dette, er noe for håret ditt på vei hjem med Anniken neste helg 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg