Sjekk ut nye elever fra SOL

I dag tenker jeg disse elevene får slappet litt av etter en hektisk og tøff uke på klinikken min med å lære seg permanent makeup. Yrket blir stadig mere populært og jeg håper de får like stor glede av det som meg.

Nå trenger de modeller/kunder i starten, og siden de er helt nye kommer de til å tilby dere behandlingen til en redusert pris.

Katarina Hammer (midten på bildet) skal starte opp hos Evolutiuon i Sandnes/Stavanger.  Kontakt henne på mail:  [email protected]

Kari Anne Eik (høyre på bildet) har sin egen klinikk i Horten og er i tillegg kosmetisk sykepleier[email protected]

Heidi Myrvang (venstre på bildet) holder til på Gran og er i tillegg fotterapeut: 93421539

Lykke til jenter. Det var en glede å ha dere hos oss 🙂

 

Sol og Bettina

5 kommentarer
    1. Hei
      Jeg har sendt mail til Heidi Myrvang, men får delivery status notification: delivery failed. Har hun ikke denne mail adressen?
      May

    2. Hei, skal noen ha tak i meg i forbindelse med permanent makeup ring meg på mob: 93421539 i steden for kontakt via hotmail som ikke fungerer helt som den skal. Vennlig hilsen Heidi Myrvang : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg